Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Kaip išsaugoti klientą recesijos metu?

Patenkinti ir lojalūs klientai –  puikių finansinių rezultatų garantas.

Didžiajai daugumai Lietuvos verslų pastarieji dveji metai buvo ypatingai geri. Dėl pandemijos ir sutrūkinėjusių pasaulinių tiekimo grandinių Lietuvoje gaminamos prekės tapo labai paklausios. Tai, žinoma, turėjo teigiamą poveikį pardavimo pajamoms ir pelningumui.

Tačiau, deja, padėtis po truputį keičiasi. Dėl išaugusios infliacijos ir ekonomikos sulėtėjimo lėtėja vartojimas. Šiuo metu dažnai klientai pradeda vertinti kiekvieną savo tiekėją ir šis vertinimas atliekamas ne vien per kainos prizmę, bet ir per produktų kokybės prizmę.

Neretai atsitinka taip, kad ekonominio pakilimo metu įmonės praranda kontrolę ir apleidžia klientus. Priežastys, klostantis tokiai situacijai, būna įvairios. Visų pirma, išaugusios pajamos išaugina ir darbo krūvius, todėl lieka mažiau laiko klientų aptarnavimui. Taip pat reikėtų nepamiršti fakto, kad kai rodikliai yra geri, įmonės visuomet stengiasi maksimaliai išnaudoti susidariusias galimybes, todėl prisiimama daugiau užsakymų, negu galima apdoroti, o tai vėlgi neigiamai veikia klientų aptarnavimą.

Norime pasidalinti su Jumis keletu patarimų, ką daryti, jeigu visgi nepavyko užtikrinti puikios paslaugų kokybės, tačiau siekiate išsaugoti klientus šiuo pasikeitusiu laikotarpiu.

Kaip išsaugoti klientą?

Gerinkite logistinį paslaugų atlikimą. Pandemijos laikotarpiu dauguma įmonių buvo susitaikiusios su vėluojančiais kroviniais, nes kitų išeičių tiesiog nebuvo. Dabar, kai tiekimo ir logistinės grandinės po truputį tvarkosi, labai svarbu peržiūrėti savo pristatymo laikus ir juos tobulinti kartu su gerėjančia situacija. Jeigu to nepadarysite laiku, o Jūsų konkurentai šioje vietoje bus greitesni, Jūs galite pralaimėti konkurencinę kovą.

Apklauskite savo klientus. Šis patarimas, žinoma, elementarus, tačiau dažnai įmonės į klientų apklausas žiūri atmestinai arba ieško saugių variantų, siekdamos išvengti  neigiamos informacijos, nenorėdamos išgirsti jos. Tačiau atlikta apklausa galėtų būti tas pirmas žingsnis, pradedant gerinti situaciją, jeigu ji buvo sublogusi pastaruoju metu . Rekomenduojame nebijoti išeiti už komforto zonos ribų ir klausimynus sudaryti taip, kad jie maksimaliai atskleistų tikrąją padėtį. Taip pat svarbu šias apklausas organizuoti kasmet, kad galėtumėte sekti savo įmonės progresą arba regresą ir atlikti reikalingus korekcinius veiksmus. Atlikdami apklausą, stenkitės kuo smulkiau išsiaiškinti kiekvieno savo padalinio veiklą. Ypatingai atkreipkite dėmesį į logistinį paslaugos išpildymą, kadangi pandemijos laikotarpiu šioje vietoje buvo daug nesklandumų.

Skirkite dėmesį komunikacijai su klientais. Recesijos ir aukštų kainų laikotarpiu Jūsų klientai tampa ypatingai jautrūs bet kokiems pokyčiams, susijusiems su kaina ir paslaugų kokybe. Geriausias būdas sumažinti  galimą trintį –  investuoti į tinkamą ir savalaikį komunikacijos užtikrinimą. Apie bet kokius pokyčius, įskaitant ir gerus, kurie paveiks Jūsų klientus, komunikuokite iš anksto ir  išnaudodami visus įmanomus kanalus.

Netaupykite kokybės sąskaita. Artėjant sunkiems laikams, įmonės ieško būdų, kaip sutaupyti lėšas ir optimizuoti pinigų srautus. Gali kilti pagunda atsisakyti tam tikrų išlaidų, susijusių su Jūsų parduodamų produktų kokybe, tokių kaip: greitas pristatymas, patikimų tiekimo grandinės partnerių keitimas, pigesnėmis, tačiau mažiau kokybiškomis opcijomis ir kt. Rekomenduojame to nedaryti, kadangi taupydami kokybės sąskaita galite negrįžtamai pakenkti savo prekės ženklui.

Galėtume rasti ir daugiau patarimų, bet šie, mūsų manymu, ypatingai svarbūs. Apibendrinant galima pasakyti, kad sunkmečiai ateina ir praeina. Visi juos pamiršta, tačiau klientai visada prisimena, kaip Jūs su jais elgėtės tiek geru laikotarpiu, tiek ir sunkmečiu. Todėl linkime nemesti pasirinkto kelio  ir rūpintis savo klientų aptarnavimo kokybe, ypač dabar, sunkmečiu.

Jeigu jums reikalingas patikimas, skubių siuntų gabenimo partneris, susisiekite su mumis.

 

Kitos naujienos:

Rudens logistikos pikas: kodėl planavimas yra kritiškai svarbus

14.10 2025 Žinojimas = Galia
Rugsėjo-gruodžio mėnesiais logistika pasiekia didžiausią apkrovą. Šiuo periodu staigiai išauga e. komercijos užsakymų skaičius, mažmeninės prekybos tinklai pildo sandėlius šventinei prekybai, o gamybos įmonės kaupia žaliavas ir prekes sandėliuose. Baltijos ir Skandinavijos regione šis sezoninis šuolis itin ryškus – rudens piko metu krovinių srautai vidutiniškai padidėja apie trečdalį. Šis laikotarpis verslui tampa logistikos efektyvumo testu. …

Kokybė logistikoje: kas tai ir kodėl svarbi klientui?

01.10 2025 HRX kokybė
Kiekvienas logistikos paslaugų užsakovas tikisi, kad jo krovinys bus pristatytas laiku, saugiai ir be nesklandumų. Tam, kad šie lūkesčiai būtų pateisinti, logistikos įmonė turi užtikrinti aukštą paslaugų kokybę. Paslaugų kokybė logistikoje apima ne tik greitą prekių pervežimą, bet ir visą spektrą veiksnių, lemiančių teigiamą kliento patirtį.  Logistikos kokybė – tai logistikos paslaugų gebėjimas nuosekliai pateisinti …

Duomenų analitika kaip paslauga: logistikos sektoriaus transformacija

24.09 2025 Žinojimas = Galia
Šiuolaikinė logistika išgyvena struktūrinę transformaciją – iš tradicinės transporto ir sandėliavimo paslaugos ji tampa duomenimis grįsta verslo sprendimų platforma. Pastaraisiais metais itin sparčiai plinta modelis „Analytics as a Service“ (AaaS), kai logistikos partneriai klientams ne tik perveža krovinius, bet ir teikia duomenų analitikos įrankius. Trendai, kurie keičia žaidimo taisykles Prognozinė analitika (predictive analytics) Ne tik …

HRX žengia į elektrifikacijos etapą: nuo lengvųjų automobilių iki vilkikų

16.09 2025 HRX kokybė
HRX kryptingai įgyvendina savo tvarumo strategiją. Įmonės parke jau įsitvirtino lengvieji elektromobiliai, tapę kasdienio darbo dalimi. Nuo 2025 m. pradėti naudoti ir elektriniai mikroautobusai, kurie aptarnauja siuntų srautus trumpuose maršrutuose. Šiandien žengiame dar vieną žingsnį – pradėjome elektrinių vilkikų testavimą. Vertiname jų efektyvumą realiomis sąlygomis: energijos sąnaudas, įveikiamus atstumus, įkrovimo infrastruktūros prieinamumą bei eksploatacinius kaštus. …

Skubi logistika: strateginis įrankis, o ne kasdienė praktika

10.09 2025 Lėšų taupymas
Lietuvoje transporto ir logistikos sektorius yra kertinis šalies konkurencingumo elementas: Klaipėdos uostas kasmet perkrauna per 45 mln. tonų krovinių, per tris pagrindinius oro uostus gabenama dešimtys tūkstančių tonų siuntų, o kelių transportas išlieka pagrindinė grandis, aptarnaujanti tiek vietinę, tiek tarptautinę gamybą. Tokiame kontekste skubi logistika nėra papildoma paslauga – tai strateginis instrumentas, naudojamas tada, kai …

Vežėjai ar ekspeditoriai: kaip išsirinkti tinkamiausią logistikos partnerį?

29.08 2025 Žinojimas = Galia
Logistikos partnerio pasirinkimas – svarbus strateginis žingsnis kiekvienai įmonei, kurios veikla susijusi su krovinių gabenimu. Kokybiška logistika šiandien gali tapti vienu pagrindinių konkurencinio pranašumo veiksnių. Visgi rinkoje gausu skirtingų tipų logistikos paslaugų teikėjų: nuo tradicinių vežėjų ir ekspeditorių iki kompleksinių sprendimų. Kaip nepasiklysti šiame pasirinkimų lauke? Vežėjai: logistinės grandinės varikliai Vežėjas – tai įmonė arba …