Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Norint pasiekti vieną aukščiausių pasitenkinimo rodiklių rinkoje, reikia investuoti į darbuotojus!

27.02 2023 HRX kokybė

Pagrindinis „HRX“ tikslas – teikti aukščiausio lygio transportavimo paslaugas. Būtent todėl, kasmet vertiname klientų pasitenkinimo rodiklį (angl. NPS). Didžiuojamės, jog dabar šis rodiklis yra vienas aukščiausių rinkoje – 89,25 balo. Vertiname ne tik darbuotojų profesionalumą, bet ir lojalumą įmonei, siekiame užtikrinti kuo mažesnę administracijos personalo bei vairuotojų kaitą. Visi minimi veiksmai padeda teikti aukščiausio lygio transportavimo paslaugas savo klientams.

Transporto srityje paslaugą teikia patyrę specialistai. Nuo jų profesionalumo priklauso, ar krovinys saugiai ir nustatytu laiku pasieks galutinį tašką. Siekiame, kad mūsų klientai būtų tikri, jog jais rūpinasi logistikos sektoriaus žinovai. Pradedame naują straipsnių ciklą, kuriame pristatysime skirtingų padalinių komandų narius, kurie aktyviai prisideda teikiant kokybiškas transportavimo paslaugas.  

Pristatome „HRX“ vadybininką Gustą Diksą.

Šiandien norime jus supažindinti su Gustu Diksa, kuris „HRX“ dirba kartu su mama ir tėčiu.  Gustas yra nepakeičiamas komandos narys, darbas transporto srityje jam teikia džiaugsmą ir malonumą. G. Diksas, tuokart dar 16 metų jaunuolis,  savo karjerą „HRX“ pradėjo dirbdamas sandėlio darbuotoju, vėliau – transporto vadybininko asistentu, o dabar Gustas – transporto vadybininkas. Įdomu tai, kad laisvu nuo vadybinio darbo metu jis sėda prie vilkiko vairo ir pristatinėja krovinius „HRX“ klientams.

Transporto įmonės vadybininko darbas – svarbus ir atsakingas. Jis planuoja vairuotojų darbą, operatyviai sprendžia visas kelyje iškilusias problemas, nuolat bendrauja su klientų atstovais užsakymų krovimo bei išsikrovimo vietose ir pan. Profesionalus transporto vadybininkas turi išmanyti teisės aktus, suprasti vairuotojų darbo principus, žinoti saugumo reikalavimus bei sandėlio veiklos specifiką. Praktika rodo, kad sėkmingiausi transporto vadybininkai yra ragavę vairuotojo ir sandėlio darbuotojo duonos. Gustas – vienas iš jų.

Su G. Diksu kalbamės apie karjerą logistikos sektoriuje bei įgūdžius, kurių reikia, norint būti geru transporto vadybininku.

Gustai, dirbate transporto vadybininku ir retkarčiais sukate vilkiko vairą. Kaip supratote, kad jums būtų įdomiausia dirbti transporto srityje?

Kas gali būti geriau už galimybę derinti darbą su pomėgiu? Aš mėgstu, man patinka, džiaugiuosi ir didžiuojuosi tuo, ką darau. Potraukis technikai atsirado dar vaikystėje. Kaip ir kiekvienam berniukui, vaikystėje man rūpėjo mašinytės, bet labiausiai traukė sunkvežimiai. Draugai žaisdavo  mažomis mašinėlėmis, o aš – sunkvežimiais, beje, taip pat apklijuotais HRX logotipais. Šiek tiek paaugęs, turėjau tradiciją mažiausiai kartą per metus su tėčiu išvažiuoti į Taliną. Dabar būna dienų, kai priekyje arba paskui tėtį važiuoju pats, bet jau savo sunkvežimiu. Nuostabu!

Kokių trijų būdo savybių reikia, norint būti sėkmingu transporto vadybininku ir vilkiko vairuotoju?

Atkaklumas, darbas komandoje, darbštumas. Šios savybės leidžia būti tokiu, koks esu. Ką turiu omenyje? Kiekvieną paskirtą užduotį atlieku su dideliu noru ir kaip įmanoma geriau. 

Kiek kilometrų esate nuvažiavęs, dirbdamas „HRX“?

Vairuotojo karjerą pradėjau, kai tik išlaikiau egzaminą ir gavau B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Būdamas dvyliktoku, vasaros atostogų metu pristatydavau siuntas mikroautobusu į įvairius Lietuvos miestus. O tik išlaikęs CE kategoriją, pradėjau važinėti vilkiku ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienį  – Latviją, Estiją. Labai gerai atsimenu savo pirmąją kelionę į Panevėžį, nes į kelionę išvykau jau kitą dieną, vos tik gavęs vairuotojo pažymėjimą. Sunku pasakyti, kiek kilometrų esu nuvažiavęs dirbdamas „HRX“, bet žinau, kad esu nuvažiavęs mažiau nei  tėtis. Ankstesniame straipsnyje minėta, kad jis nuvažiavo apie 4,5 mln. km, t.y. tėtis aplink pasaulį jau yra apvažiavęs daugiau nei 1105 kartus. Skaičiuojant preliminariai, dirbdamas „HRX“ tiek su B, tiek su CE kategorijomis, jau esu nuvažiavęs apie 100 tūkstančių km –  beveik 3 kartus aplink pasaulį.

Kas jums labiausiai patinka darbe?

Darbe labiausiai patinka nuoširdūs kolegos, bendravimas tiek su klientais, tiek su vairuotojais, modernus autoparkas, bet labiausia tai, kad galiu derinti vadybininko pareigas su vairuotojo darbu, kas man labiausiai ir patinka – vairuoti.

„HRX“ dirba visa jūsų šeima – mama ir tėtis. Esate tikri „HRX“ ambasadoriai. Koks didžiausias privalumas, kai dirbate visi kartu?

Taip, esame ambasadoriai ir ilgamečiai darbuotojai. „HRX“ pradėjau dirbti 16 m.  vasaros atostogų metu. Nuo 18 m. vairavau mikroautobusą, o suėjus minimaliam amžiui, nuo kada galima įgyti CE kategoriją, persėdau prie vilkiko vairo. Koks darbo kartu su šeimos nariais privalumas? Visada turime apie ką pasikalbėti. Mėgstamiausia tema – vilkikai. Galime valandų valandas kalbėti apie naujoves, įspūdžius, patirtus reisuose, dalintis prisiminimais ar tiesiog aptarinėti oro sąlygas, kelių būklę.

Dėkojame Gustui už pokalbį. 

„HRX“ klientams Gustas pažada profesionaliai rūpintis jų kroviniais, užsakymus pristatyti laiku, operatyviai išspręsti visus nesklandumus. Nenustebkite, jei jis asmeniškai pristatys krovinį. Toks yra mūsų komandos narys Gustas Diksa.

 

Kitos naujienos:

5 sprendimai, padedantys sumažinti siuntų vėlavimus

21.05 2025 Žinojimas = Galia
Siuntų vėlavimai – viena dažniausių klientų nepasitenkinimo priežasčių, o verslui – papildomos sąnaudos, reputacijos rizika ir sutrikusi veiklos grandinė. Nors dalis veiksnių (kaip orai ar transporto trikdžiai) yra nekontroliuojami, daug siuntų uždelsimų įvyksta dėl netikslių duomenų, neparuoštos pakuotės ar netinkamo pristatymo tipo pasirinkimo. Šiame straipsnyje apžvelgiame penkis praktinius sprendimus, padedančius įmonėms sumažinti siuntų vėlavimo riziką: …

Logistika: prekės ženklo reputacijos variklis ar trukdis?

15.05 2025 Žinojimas = Galia
Šiuolaikinėje rinkoje, kur konkurencija dėl klientų dėmesio milžiniška, prekės ženklo reputacija yra neįkainojamas turtas. Dažnai ją lemia ne tik pats produktas ar paslauga, bet ir tai, kaip efektyviai ir patikimai klientą pasiekia užsakytos prekės. Logistika – pristatymo greitis, punktualumas, informavimas – tapo svarbiu prekės ženklo sėkmės veiksniu. Ką klientai įsimena labiau: žaibišką pristatymą ar vėluojantį …

Ar jūsų logistikos strategija pasiruošusi sezono pikams?

30.04 2025 Žinojimas = Galia
Šventiniai laikotarpiai ir didieji išpardavimai dažnai tampa didžiausiu išbandymu įmonių tiekimo grandinėms. Vos per kelias savaites užsakymų srautai gali išaugti kelis kartus, o net menkiausia spraga logistikoje gali brangiai kainuoti – nuo vėluojančių pristatymų iki prarastų pajamų ir klientų pasitikėjimo. Ar jūsų logistikos strategija pasiruošusi šioms piko bangoms? Toliau aptarsime, kaip tinkamai pasirengti, su kokiais …

Kodėl logistikos kaštai niekada nemažėja – ir kaip juos suvaldyti?

11.04 2025 Lėšų taupymas
Logistikos sektorius – vienas jautriausių ekonomikos barometrų, o jo kaštai stabiliai auga. Degalų kainos išlieka nepastovios, CO2 mokesčiai nuosekliai didėja, darbuotojų trūkumas verčia kelti atlyginimus. Prie šios grandinės prisideda geopolitinė įtampa, infliaciniai spaudimai ir griežtėjantys reguliavimo reikalavimai. Visa tai sudaro kaštų spiralę, iš kurios greito išėjimo kol kas nematyti. Kol kiti sektoriai kalba apie stabilumą …

5 patarimai, kaip sumažinti grąžinimų dėl sugadinimų siuntų skaičių

27.03 2025 Žinojimas = Galia
Sugadintos siuntos – sisteminis verslo efektyvumo iššūkis, kuris veikia klientų pasitikėjimą, operacinius kaštus ir logistikos grandinės patikimumą. Siuntų grąžinimų mastai didžiosiose Europos rinkose išlieka aukšti: Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Šveicarijoje grąžinama nuo 54 iki 62 proc. visų siuntų, o apie 20 proc. šių grąžinimų susiję su prekių sugadinimu transportavimo metu. Įmonės, kurioms svarbus tiek klientų …

35 nepriklausomybės metai: kaip keitėsi Lietuvos logistikos sektorius?

21.03 2025 Žinojimas = Galia
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius per pastaruosius 35 metus tapo ekonomikos varikliu. Atkūrus nepriklausomybę 1990 m., šalis paveldėjo sovietmečiu kurtą infrastruktūrą ir valstybinį transporto įmonių tinklą. Tačiau nuoseklios reformos ir integracija į Europos rinką leido šiam sektoriui sparčiai augti​. Šiandien transportas ir saugojimas sukuria apie 10 proc. šalies bendrojo vidaus produkto – beveik kiekvienas šeštas …