Privatumo ir slapukų politika Skaityti daugiau
Nustatykite regioną: Lithuania

Ar žinote, kad Jūsų klientai Jūsų produktų kokybę tiesiogiai susieja su logistiniu paslaugos atlikimu?

Logistinis paslaugų atlikimas tampa vienu kertinių momentų, kurį vertina Jūsų klientai, priimdami sprendimą – pirkti iš Jūsų ar ne. Tuo tarpu pasitaikantys logistiniai trukdžiai ir problemos neretai būna ta svarbia priežastimi, kai esami klientai nusprendžia atsisakyti Jūsų paslaugų.

Kitaip tariant, šiais greitai besikeičiančiais laikais, kai mes visi esame labai užsiėmę ir esame  pripratę viską gauti čia ir dabar, niekas labiau neerzina, nei tai, kad Jūsų parduodamos prekės pasiekia galutinį gavėją vėliau, nei Jūs žadėjote, o dar blogiau, kai Jūsų prekės pasiekia klientą apgadintos. Jeigu anksčiau klientai į krovinio vėlavimą ir apgadinimą žiūrėdavo tik per finansinę prizmę, tai dabar prie finansų prisideda ir emocijos, o jas išspręsti vien finansiniu kompensavimu nebepakanka.

Keletas faktų, patvirtinančių aukščiau įvardintus teiginius.

 

Shopify atlikas tyrimas rodo, kad Jūsų klientams labai svarbios trys sąlygos: greitas pristatymas, nemokamas pristatymas ir lankstus pristatymas. Kitaip sakant, Jūsų klientai pageidauja lanksčios pristatymo paslaugos, kuri būtų pritaikyta konkrečiam jų poreikiui. Jeigu kažkurio iš šių elementų jūs negalite užtikrinti, o Jūsų konkurentai gali, tai iš esmė Jūs rizikuojate prarasti potencialius ir esamus klientus.

Dar vienas svarbus faktas, į kurį svarbu atkreipti dėmesį. Shopify tyrimas rodo, kad  jeigu pristatomi kroviniai vėluoja ir Jūs apie šį vėlavimą neinformuojate savo klientų, net 69,7 % tokių nepatenkintų klientų, tikėtina, nebepirktų pakartotinai iš Jūsų.

To paties tyrimo metu nustatyta, kad jeigu Jūs negalite tiksliai įvardinti pristatymo terminų, tai Jūsų įmonė praranda pardavimus, kadangi net 32 % potencialių pirkėjų, kurie negauna tikslios pristatymo datos arba ši data netinka jiems, nebeperka iš Jūsų.

Kaip matome, geras logistikos paslaugų atlikimas ir aiški informacija apie pristatymą yra svarbi tiek įgaunant, tiek ir išlaikant klientą.

Du patarimai, kaip užtikrinti aukštą logistikos paslaugų kokybę.

  1. Dirbkite su patikimomis logistikos bendrovėmis, kurios gali užtikrinti greičiausius ir lanksčiausius pristatymo terminus jums aktualiomis kryptimis.
  2. Sukurkite vidinius procesus organizacijoje, kurie leistų gerinti pristatymo laiku rodiklius Jūsų klientams. Taip pat turėkite procesus, kurie klientą informuotų apie pristatomų krovinių statusą.

Dėkojame už dėmesį. Jeigu ieškote skubių siuntų ir krovinių gabenimo partnerio Suomijoje ir Švedijoje, kreipkitės į mus.

Šiomis kryptimis krovinius pristatome per 1-3 dienas. Mes pasiekiame vieną aukščiausių OT (on time) rodiklių rinkoje, netgi 99,8 % krovinių pristatome nesugadintus.

Susisiekti su mumis galite paspaudę, šią nuorodą.

Kitos naujienos:

Kaip dekarbonizacija paveiks logistikos paslaugas

25.03 2024 Tvari logistika
HRX“ jau daugiau nei 25 metus teikia laikui jautrių dalinių krovinių gabenimo paslaugas. Norint  sėkmingai veikti šioje srityje, svarbu įvertinti naujausias tendencijas, viena iš jų – tvarumas. Kadangi mes savo įmonėje aktyviai diegiame su tvarumu susijusius sprendimus, pasvarstysime, kaip tvarumo reikalavimai paveiks skirtingas logistikos, įskatinant ir laikui jautrias, paslaugas. Skirtingos galimybės ir iššūkiai Apie iššūkius …

5 klaidos, kurias galbūt darote planuodami logistines operacijas

25.03 2024 Žinojimas = Galia
Planavimas logistinėse operacijose užima labai svarbią vietą, o dėl sparčiai besikeičiančios pasiūlos ir paklausos tikrai nėra lengva viską tinkamai padaryti. Apie šią funkciją yra įvairių nuomonių, todėl nenuostabu, kad nemažai įmonių nusprendžia vadovautis „ad-hoc“ metodais, kurie gali lemti klaidas ir nenumatytas išlaidas. Šiame straipsnyje identifikuosime pagrindines logistikos planavimo klaidas bei pateiksime patarimų, kaip jų išvengti. …

Ko šįmet tikėtis iš transporto kainų Europoje?

Praėję metai prekybos ir gamybos įmonėms buvo vieni geriausių. Nepaisant tam tikrų išimčių (pvz., paskutinės mylios logistika, laikui jautrios paslaugos ir t.t.), kainos daugelyje tarptautinės prekybos maršrutų mažėjo. Metų pradžioje kainos buvo šiek tiek pakilusios, tačiau aplinka vis dar palanki. Tikėtina, kad nemaža dalis prekybos ir gamybos įmonių šiuo metu sprendžia klausimą, kiek ilgai ši …

Naujas tvarių prekių ženklų lyderis: „Radius Recycling” pavyzdys

27.02 2024 Tvarumas
Jau kurį laiką analizuojame sėkmingai veikiančias ir savo veiklą tvarumu grindžiančias organizacijas, jeigu įdomi ši tema, daugiau straipsnių apie tai galite rasti čia. Vis nenustojame stebėtis, kiek daug skirtingų įmonių iš įvairių verslo sektorių geba veikti ne tik sėkmingai, bet ir tausoti aplinką. Šiandien pasidalinsime vienos įmonės istorija, kuri rinkoje žinoma jau daugiau nei šimtą …

Keičiasi pasaulio ekonomika, privalo keistis ir gamybos sektorius

27.02 2024 Žinojimas = Galia
Nestabili pastarųjų 4 metų padėtis daugelį gamybos įmonių vertė ieškoti naujų būdų, kaip suvaldyti augančias sąnaudas, infliaciją, žaliavų trūkumą, ieškoti naujų rinkų savo produkcijai ir spręsti daug kitų iššūkių. Nepaisant iškilusių nesklandumų, gamybos sektoriuje dirbantys profesionalai privalėjo siekti akcininkų iškeltų tikslų bei  suvaldyti nuolatines prekybą ir gamybą veikiančias rizikas. Šiandien, norint nepasiklysti šioje dinamiškoje aplinkoje, …

Gamybinės įmonės atranda e-komerciją: į ką atkreipti dėmesį, vykdant logistines operacijas?

27.02 2024 E-komercija
Anksčiau e-komercijos veikla dažniausiai užsiimdavo prekybinės įmonės arba tos bendrovės, kurios parduodavo B2C sektoriuje. Šiuo metu situacija sparčiai keičiasi, kadangi vis daugiau gamybinių įmonių, netgi tos, kurios pardavinėja B2B sektoriui, atranda e-komercijos kanalą. Prognozuojama, kad ateityje tokių įmonių tik daugės. Šiame straipsnyje aptarsime pagrindines priežastis, kodėl vyksta šis pokytis, bei atkreipsime dėmesį į tai, su …