Privatumo ir slapukų politika Skaityti daugiau
Nustatykite regioną: Lithuania

Jums reikia dagiau negu transporto paslaugų teikėjo, jums reikia logistikos partnerio

29.11 2022 HRX kokybė

Iki pandemijos į transportavimo sausuma paslaugas daugelis žiūrėdavo kaip į transakcines, neturinčias reikšmingų išskirtinumų. Tai natūrali žmogiška reakcija, kai viskas klostosi gerai ir stabiliai, tada ši logika yra suprantama ir aiški. Tačiau, kai atsitinka nenumatytos situacijos, o jų šiuo metu atsitinka ypač dažnai (pandemija, karas Ukrainoje, stichinės nelaimės ir kt.), šalia pravartu turėti komandą, kuri padėtų įveikti visus iššūkius. Neatsiejama šios komandos sudedamoji dalis – transporto paslaugas teikiančios įmonės. Turėti patikimus transporto partnerius pokyčių metu yra labai svarbu, kadangi, kaip parodė situacija pandemijos metu, tos įmonės, kurios gebėjo suvaldyti logistinius iššūkius, laimėjo konkurencinę kovą ir galėjo džiaugtis didesnėmis pelno maržomis.

Dėl šių priežasčių daugelis prekybinių ir gamybinių įmonių, kurios anksčiau transporto paslaugas užsakinėjo vienu iš transakcinių metodų, pavyzdžiui, dirbdavo su pigiausios kainos tiekėju, pastebėjo, jog   tokie ryšiai su transporto įmonėmis ir kitais logistikos paslaugų teikėjais tampa rizikingi pokyčių metu. Kadangi tokie santykiai negarantuoja nenutrūkstamo jų prekių ir žaliavų tiekimo.

Šiame straipsnyje pasidalinsime su jumis įžvalgomis, kodėl transakcinius ryšius vertėtų keisti į partneriškus ryšius  su profesionaliomis transporto įmonėmis. Pasidalinsime mintimis apie tai, kokias problemas galėtų padėti išspręsti profesionali transporto įmonė, bei patarsime, į ką atkreipti dėmesį renkantis transporto įmones.

Kodėl partneriški santykiai?

Populiarus posakis teigia, kad versle draugų nėra. Tačiau šiuo posakiu aklai vadovautis nebūtina, tuo tarpu draugų ieškoti visada pravartu. Kalbant apie transporto paslaugas, įprasta situacija, kai krovinio siuntėjas ieško pigiausios kainos, o paslaugos teikėjas nori gauti maksimalią. Šie galios žaidimai dažnai nuveda į situacijas, kai krovinio siuntėjui, nors ir pavyksta išsiderėti mažiausią kainą, tačiau, tai  pasiekus, tenka permokėti kitur. Dažnai transporto įmonės bando kompensuoti savo nuostolius kitais būdais.

Galimos paslėptos kainos dedamosios:

  1. Transporto įmonė taupo darbuotojų sąskaita, todėl įmonėje vyksta dažna darbuotojų kaita, o tai sąlygoja klaidas, vėlavimą ir kitas nepriimtinas situacijas. Dėl šios priežasties kenčia jūsų įmonės įvaizdis.
  2. Taupoma klientų aptarnavimo kokybės sąskaita. Dažnu atveju transporto įmonės, taupydamos lėšas, nepriskiria klientams personalinių vadybininkų, todėl įvairių situacijų sprendimas užtrunka ilgai.
  3. Transporto įmonė, nors ir suteikė nuolaidą, tačiau tikisi kainą pasikelti ateityje, išnaudodama rinkoje susidariusias galimybes, tokias kaip: priemokas piko sezono metu, priemokas importo/eksporto disbalanso metu ir kt.
  4. Neinvestuojama į darbuotojų apmokymą, transporto parko atnaujinimą, technologinius sprendimus, tvarumą ar netgi vilkikų remontą, o tai sąlygoja prastėjančias transporto paslaugas.

Turbūt vienas geriausių transakcinių logistikos santykių pasekmės pavyzdžių – neseniai stebėta situacija jūrinėje logistikoje. Jūrinės linijos, kurios daugiau nei dešimtmetį dirbo nuostolingai arba mažu pelningumu, nes buvo priverstos priimti krovinių siuntėjų sąlygas. Prasidėjus pandemijai, jos pasinaudojo proga, pakėlė kainas ir  uždirbo pasakiškus pelnus. Taip jūrinės linijos turbūt nubraukė visus  krovinių siuntėjų iki šiol sutaupytus logistikos kaštus.

Siekiant išvengti aukščiau aptartų situacijų, geriausia kurti partneriškus santykius. O partneriški santykiai prasideda nuo įprastų galios žaidimų atsisakymo ir derybų prie stalo, nustatant abiem pusėms priimtinas kainas ir paslaugų lygius.

Kokių paslaugų lygio galite tikėtis iš partneriškų santykių su kokybiška ir patikima transporto įmone?
 

Transporto įmonės, kurios siekia teikti aukštos kokybės paslaugas, visų pirma investuoja į darbuotojus, taip išvengdamos dažnos jų kaitos. Aukštos kvalifikacijos ir įgudę darbuotojai – tai kertinis aukštos paslaugų kokybės garantas. Kai nesustyguota organizacijos struktūra, tai dažnai sąlygoja ne tik klaidas, bet ir praleidžiami pasikrovimo ir pristatymo terminai. Kitaip tariant, dirbdami su kokybiška ir patikima įmone, jūs išvengsite klaidų ir krovinio vėlavimų bei galėsite pasikonsultuoti su savo srities profesionalais.

Transporto įmonės, kurios yra orientuotos į aukštą paslaugų kokybę,  užtikrina tinkamą darbuotojų skaičių kiekvienai klientui svarbiai funkcijai atlikti. Krovinio siuntėjai gal tikėtis VIP lygio klientų aptarnavimo ir greito probleminių klausimų sprendimo.

Kokybiška transporto įmonė visuomet laikysis sutartyje numatytų sąlygų ir niekada neieškos būdų, kaip papildomai užsidirbti iš jūsų. Kitaip tariant, dirbdami su patikima įmone, būsite užtikrinti, kad nuo jūsų nebus nusigręžta atsitikus nenumatytoms situacijoms.

Dirbdami su patikimu partneriu, jūs visada būsite užtikrinti, kad jūsų krovinių transportavimas bus atliekamas naujausiomis transporto priemonėmis, o vilkikų vairuotojai bus aprūpinti visomis riekiamomis darbo priemonėmis. Jūs būsite užtikrinti, kad transporto įmonė tinkamai reprezentuos jus.

Kaip atskirti profesionalų paslaugų tiekėją nuo neprofesionalaus?

Be įprastų vertinimo kriterijų, tokių kaip: stabili finansinė padėtis, rekomendacijos, įmonės reputacija rinkoje ir komandos profesionalumas, prieš pradedant dirbti, siūlome išsiaiškinti, kokius pristatymo laiku rodiklius įmonė pasiekia,  kokia dalis krovinių atvyksta nesugadinti. Gautus atsakymus palyginkite su turimais dabartiniais jūsų įmonės rodikliais.

Taip pat išsiaiškinkite, ar turėsite asmeninį vadybininką, kuris bus vienintelis jūsų kontaktas įmonėje. Jeigu transporto įmonė aptarnauja klientus telefono centro principu, tai yra ženklas, kad ji taupo kokybės sąskaita.

Taip pat siūlome peržiūrėti įmonės, su kuria ketinate dirbti, svetainę, socialinius tinklus, įsitikinkite, ar įmonė kuria turinį, kuris būtų orientuotas į klientą. Atrodytų, kad tai smulkmena, tačiau tai taip pat parodo, kad įmonei klientai ir geras įmonės įvaizdis yra svarbu, todėl tikėtina, jog ji darys viską, kad patvirtintų savo gerą vardą.

Šį kartą tiek. Dėkojame už dėmesį. 

Jeigu jums reikalingas patikimas skubių krovinių transportavimo partneris, išbandykite mus.

Susisiekti su mumis galite paspaudę šią nuorodą.

Kitos naujienos:

Kokių priemonių gali prireikti, stengiantis suvaldyti klimato kaitą?

02.05 2024 Tvarumas
Tvarumas daugeliui iš mūsų asocijuojasi su mažiau taršia transporto priemone ar tvaresniu rūbu. Kai kas mano, kad to ir užtenka. Ar tikrai? Ekspertai teigia, kad ne. Pasak jų, jau esame pasiekę tokią ribą, kad, norint išvengti tragiškų pasekmių, mums visiems reikės imtis drastiškų priemonių, įskaitant ir gyvenimo būdo, prie kurio esame visi pripratę, keitimo. Straipsnyje …

Trys logistikos valdymo klaidos. Kaip jų išvengti?

Logistikos valdymas – tai sudedamoji organizacijos veiklos dalis, nulemianti prekių ir paslaugų judėjimo efektyvumą. Nors iš pirmo žvilgsnio šios srities užduotys gali pasirodyti paprastos,  iš tiesų logistika yra sudėtinga veiklų ir procesų grandinė, kuri reikalauja atidaus planavimo ir koordinavimo. Pastaruoju metu šio padalinio funkcijų kiekis, o kartu ir reikšmė, išaugo. Proaktyvios įmonės jau seniai suprato, …

Tiekėjų vertinimo sistema. Kas tai?

02.05 2024 Žinojimas = Galia
Tiekėjų vertinimo sistema – tai viena svarbiausių funkcijų, norint užtikrinti savo parduodamų prekių kokybę. Ši sistema leidžia stebėti, kaip laikomasi sutartyse aptartų sąlygų, taip pat ji padeda optimizuoti tiekėjų atrankos procesą. Šiame straipsnyje pristatysime tiekėjų vertinimo sistemą, pasiūlysime būdus, kaip ją įsidiegti, pateiksime konkrečių pavyzdžių iš transportavimo srities. Kas tai? Tiekėjų vertinimo sistema (angl. Scorecard) …

Kaip dekarbonizacija paveiks logistikos paslaugas

25.03 2024 Tvari logistika
HRX“ jau daugiau nei 25 metus teikia laikui jautrių dalinių krovinių gabenimo paslaugas. Norint  sėkmingai veikti šioje srityje, svarbu įvertinti naujausias tendencijas, viena iš jų – tvarumas. Kadangi mes savo įmonėje aktyviai diegiame su tvarumu susijusius sprendimus, pasvarstysime, kaip tvarumo reikalavimai paveiks skirtingas logistikos, įskatinant ir laikui jautrias, paslaugas. Skirtingos galimybės ir iššūkiai Apie iššūkius …

5 klaidos, kurias galbūt darote planuodami logistines operacijas

25.03 2024 Žinojimas = Galia
Planavimas logistinėse operacijose užima labai svarbią vietą, o dėl sparčiai besikeičiančios pasiūlos ir paklausos tikrai nėra lengva viską tinkamai padaryti. Apie šią funkciją yra įvairių nuomonių, todėl nenuostabu, kad nemažai įmonių nusprendžia vadovautis „ad-hoc“ metodais, kurie gali lemti klaidas ir nenumatytas išlaidas. Šiame straipsnyje identifikuosime pagrindines logistikos planavimo klaidas bei pateiksime patarimų, kaip jų išvengti. …

Ko šįmet tikėtis iš transporto kainų Europoje?

Praėję metai prekybos ir gamybos įmonėms buvo vieni geriausių. Nepaisant tam tikrų išimčių (pvz., paskutinės mylios logistika, laikui jautrios paslaugos ir t.t.), kainos daugelyje tarptautinės prekybos maršrutų mažėjo. Metų pradžioje kainos buvo šiek tiek pakilusios, tačiau aplinka vis dar palanki. Tikėtina, kad nemaža dalis prekybos ir gamybos įmonių šiuo metu sprendžia klausimą, kiek ilgai ši …