Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Time critical transporto paslaugos. Kuo jos skiriasi nuo įprastų?

30.01 2023 Time Critical

HRX daugiau kaip 20 metų teikia time critical (liet. laikui jautrias) transportavimo paslaugas. Šias paslaugas atliekame kokybiškai ir pasiekiame vieną aukščiausių pasitenkinimo rodiklių rinkoje. Nors ši sąvoka  pasaulyje yra plačiai žinoma ir suprantama, pasitaiko atvejų, kad, bendraudami su potencialiais klientais, pastebime, jog jiems ne visuomet yra aišku, kokios tai paslaugos, kokios įmonės jomis naudojasi ir kodėl jos yra brangesnės už standartines.

Šiame straipsnyje pakalbėsime būtent apie laikui jautrias transportavimo paslaugas, aptarsime, kokie sektoriai dažniausiai jomis naudojasi ir kokia vertė sukuriama krovinio siuntėjams.

Laikui jautrių transportavimo paslaugų apibrėžimas.
 

Laikui jautrios transportavimo paslaugos – tai tokios paslaugos, kai kroviniai paimami ir pristatomi gavėjui konkrečiai numatytu laiku. Neatsiejamos šių paslaugų dalys yra individualus klientų aptarnavimas bei 24-72 valandų pristatymas.

Šias paslaugas dažniausiai naudoja įmonės, kurios savo veikloje taiko just in time (liet. paslaugos gamyba tik pagal užsakymą, nustatytam laikui) strategiją. Ši strategija plačiai paplitusi automobilių pramonėje bei  pramonėje, kuri gamina aukštos vertės arba greitai gendančią produkciją.

Laikui jautrios paslaugos taip pat aktualios įmonėms,  gaminančioms arba prekiaujančioms brangiomis žaliavomis bei produktais, kuriems dažnai reikia ypatingų transportavimo sąlygų ir greito pristatymo, nes taip yra mažinama rizika.

Nemaža dalis įmonių, net jeigu jos ir nėra priskiriamos aukščiau įvardintoms pramonės šakoms, užsako šias paslaugas, nes nori išsiskirti iš konkurentų. Naudodamosi šiomis transportavimo paslaugomis, jos siekia sukurti premium aptarnavimo lygį ir  taip parodo išskirtinį dėmesį savo klientams.

Minėtomis paslaugomis taip pat naudojasi ir įmonės, kurios netikėtai susiduria su žaliavų trūkumu gamyboje arba atsilieka nuo gamybos terminų. O tokios situacijos  pasitaiko gana dažnai, ypač per pastaruosius dvejus metus, kai dėl pandemijos iššūkių vyko nenumatyti gamybos perplanavimai. Tuomet žaliavas reikia atsivežti per greičiausiai įmanomą laiką arba skubiai pristatyti produkciją klientams, siekiant išvengti baudų ir nuostolių.

Kokia pagrindinė šių paslaugų nauda?

Nors time critical logistikos paslaugos dažnu atveju yra brangesnės už tradicines, tačiau tam yra keletas priežasčių ir papildomų naudų, kurias gauna įmonės.

Kalbant iš transportavimo įmonės perspektyvos, šios paslaugos generuoja didesnes sąnaudas, kurias išaugina keletas faktorių. Pirma, tai didesnės klientų aptarnavimo išlaidos. Šių paslaugų tinkamam įgyvendinimui, siekiant aukštos kokybės, papildomai reikia daugiau klientų aptarnavimo ir operacinių paslaugų vadybininkų. Taip pat šio tipo paslaugoms susidaro papildomos operacinės sąnaudos, kadangi, norint paimti ir pristatyti krovinius konkrečiu laiku, ne visuomet pavyksta pilnai užpildyti vilkikus, dažnai krovinius transportuoja du vairuotojai, o tai generuoja papildomas sąnaudas.

Kalbant apie naudą, kurią gauna įmonės, visų pirma svarbu paminėti sutaupytą kainą. Nors šios paslaugos yra brangesnės, tačiau kai įvertinsite visas tiekimo grandinės išlaidas –  pinigų naudojimo kaštai, greitesnis atsargų ir pinigų apyvartumas – pastebėsite, kad dažnu atveju visa tai nebeatrodo taip brangu. Kai atsitinka kritinės situacijos, gamyboje pritrūksta žaliavų arba vėluojate pristatyti prekes klientams, greitos transportavimo paslaugos būna žymiai pigesnės už gamybos prastovas ar baudas klientams už   vėlavimą.

Kita teikiamos paslaugos nauda yra susijusi su jūsų gaminamų arba parduodamų paslaugų kokybe. Jeigu jūsų marža tai leidžia arba nesate pigiausias žaidėjas rinkoje, visuomet pravartu klientams pristatyti prekes kaip įmanoma greičiau ir jų sąlygomis, nes taip galite išsiskirti iš konkurentų. Turime nemažai klientų, kurie sparčiai auga būtent dėl to, kad visada sugeba  pristatyti savo produktus užsakovams laiku, o šios strategijos viena sudedamųjų dalių ir yra greitas pristatymas.

Apibendrinant svarbu paminėti, jog įvertinus visas dedamąsias ir besikeičiančius klientų poreikius (kurie nori gauti prekes vakar), vis daugiau įmonių galėtų įsivertinti galimybes ir savo veikloje naudoti  time critical transportavimo paslaugas.

Kviečiame jus išbandyti HRX paslaugas, mes gabename pavojingus, jautrius ir nestandartinių matmenų krovinius. Krovinius į Švediją, Suomiją, Lenkiją ir Pabaltijyje pristatome per 1-3 dienas. Susisiekti su mumis galite paspaudę nuorodą žemiau ir užpildę formą.

Susisiekti su HRX Lietuva pardavimų komanda.

Kitos naujienos:

Rudens logistikos pikas: kodėl planavimas yra kritiškai svarbus

14.10 2025 Žinojimas = Galia
Rugsėjo-gruodžio mėnesiais logistika pasiekia didžiausią apkrovą. Šiuo periodu staigiai išauga e. komercijos užsakymų skaičius, mažmeninės prekybos tinklai pildo sandėlius šventinei prekybai, o gamybos įmonės kaupia žaliavas ir prekes sandėliuose. Baltijos ir Skandinavijos regione šis sezoninis šuolis itin ryškus – rudens piko metu krovinių srautai vidutiniškai padidėja apie trečdalį. Šis laikotarpis verslui tampa logistikos efektyvumo testu. …

Kokybė logistikoje: kas tai ir kodėl svarbi klientui?

01.10 2025 HRX kokybė
Kiekvienas logistikos paslaugų užsakovas tikisi, kad jo krovinys bus pristatytas laiku, saugiai ir be nesklandumų. Tam, kad šie lūkesčiai būtų pateisinti, logistikos įmonė turi užtikrinti aukštą paslaugų kokybę. Paslaugų kokybė logistikoje apima ne tik greitą prekių pervežimą, bet ir visą spektrą veiksnių, lemiančių teigiamą kliento patirtį.  Logistikos kokybė – tai logistikos paslaugų gebėjimas nuosekliai pateisinti …

Duomenų analitika kaip paslauga: logistikos sektoriaus transformacija

24.09 2025 Žinojimas = Galia
Šiuolaikinė logistika išgyvena struktūrinę transformaciją – iš tradicinės transporto ir sandėliavimo paslaugos ji tampa duomenimis grįsta verslo sprendimų platforma. Pastaraisiais metais itin sparčiai plinta modelis „Analytics as a Service“ (AaaS), kai logistikos partneriai klientams ne tik perveža krovinius, bet ir teikia duomenų analitikos įrankius. Trendai, kurie keičia žaidimo taisykles Prognozinė analitika (predictive analytics) Ne tik …

HRX žengia į elektrifikacijos etapą: nuo lengvųjų automobilių iki vilkikų

16.09 2025 HRX kokybė
HRX kryptingai įgyvendina savo tvarumo strategiją. Įmonės parke jau įsitvirtino lengvieji elektromobiliai, tapę kasdienio darbo dalimi. Nuo 2025 m. pradėti naudoti ir elektriniai mikroautobusai, kurie aptarnauja siuntų srautus trumpuose maršrutuose. Šiandien žengiame dar vieną žingsnį – pradėjome elektrinių vilkikų testavimą. Vertiname jų efektyvumą realiomis sąlygomis: energijos sąnaudas, įveikiamus atstumus, įkrovimo infrastruktūros prieinamumą bei eksploatacinius kaštus. …

Skubi logistika: strateginis įrankis, o ne kasdienė praktika

10.09 2025 Lėšų taupymas
Lietuvoje transporto ir logistikos sektorius yra kertinis šalies konkurencingumo elementas: Klaipėdos uostas kasmet perkrauna per 45 mln. tonų krovinių, per tris pagrindinius oro uostus gabenama dešimtys tūkstančių tonų siuntų, o kelių transportas išlieka pagrindinė grandis, aptarnaujanti tiek vietinę, tiek tarptautinę gamybą. Tokiame kontekste skubi logistika nėra papildoma paslauga – tai strateginis instrumentas, naudojamas tada, kai …

Vežėjai ar ekspeditoriai: kaip išsirinkti tinkamiausią logistikos partnerį?

29.08 2025 Žinojimas = Galia
Logistikos partnerio pasirinkimas – svarbus strateginis žingsnis kiekvienai įmonei, kurios veikla susijusi su krovinių gabenimu. Kokybiška logistika šiandien gali tapti vienu pagrindinių konkurencinio pranašumo veiksnių. Visgi rinkoje gausu skirtingų tipų logistikos paslaugų teikėjų: nuo tradicinių vežėjų ir ekspeditorių iki kompleksinių sprendimų. Kaip nepasiklysti šiame pasirinkimų lauke? Vežėjai: logistinės grandinės varikliai Vežėjas – tai įmonė arba …