Privatumo ir slapukų politika Skaityti daugiau
Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Time critical transporto paslaugos. Kuo jos skiriasi nuo įprastų?

30.01 2023 Time Critical

HRX daugiau kaip 20 metų teikia time critical (liet. laikui jautrias) transportavimo paslaugas. Šias paslaugas atliekame kokybiškai ir pasiekiame vieną aukščiausių pasitenkinimo rodiklių rinkoje. Nors ši sąvoka  pasaulyje yra plačiai žinoma ir suprantama, pasitaiko atvejų, kad, bendraudami su potencialiais klientais, pastebime, jog jiems ne visuomet yra aišku, kokios tai paslaugos, kokios įmonės jomis naudojasi ir kodėl jos yra brangesnės už standartines.

Šiame straipsnyje pakalbėsime būtent apie laikui jautrias transportavimo paslaugas, aptarsime, kokie sektoriai dažniausiai jomis naudojasi ir kokia vertė sukuriama krovinio siuntėjams.

Laikui jautrių transportavimo paslaugų apibrėžimas.
 

Laikui jautrios transportavimo paslaugos – tai tokios paslaugos, kai kroviniai paimami ir pristatomi gavėjui konkrečiai numatytu laiku. Neatsiejamos šių paslaugų dalys yra individualus klientų aptarnavimas bei 24-72 valandų pristatymas.

Šias paslaugas dažniausiai naudoja įmonės, kurios savo veikloje taiko just in time (liet. paslaugos gamyba tik pagal užsakymą, nustatytam laikui) strategiją. Ši strategija plačiai paplitusi automobilių pramonėje bei  pramonėje, kuri gamina aukštos vertės arba greitai gendančią produkciją.

Laikui jautrios paslaugos taip pat aktualios įmonėms,  gaminančioms arba prekiaujančioms brangiomis žaliavomis bei produktais, kuriems dažnai reikia ypatingų transportavimo sąlygų ir greito pristatymo, nes taip yra mažinama rizika.

Nemaža dalis įmonių, net jeigu jos ir nėra priskiriamos aukščiau įvardintoms pramonės šakoms, užsako šias paslaugas, nes nori išsiskirti iš konkurentų. Naudodamosi šiomis transportavimo paslaugomis, jos siekia sukurti premium aptarnavimo lygį ir  taip parodo išskirtinį dėmesį savo klientams.

Minėtomis paslaugomis taip pat naudojasi ir įmonės, kurios netikėtai susiduria su žaliavų trūkumu gamyboje arba atsilieka nuo gamybos terminų. O tokios situacijos  pasitaiko gana dažnai, ypač per pastaruosius dvejus metus, kai dėl pandemijos iššūkių vyko nenumatyti gamybos perplanavimai. Tuomet žaliavas reikia atsivežti per greičiausiai įmanomą laiką arba skubiai pristatyti produkciją klientams, siekiant išvengti baudų ir nuostolių.

Kokia pagrindinė šių paslaugų nauda?

Nors time critical logistikos paslaugos dažnu atveju yra brangesnės už tradicines, tačiau tam yra keletas priežasčių ir papildomų naudų, kurias gauna įmonės.

Kalbant iš transportavimo įmonės perspektyvos, šios paslaugos generuoja didesnes sąnaudas, kurias išaugina keletas faktorių. Pirma, tai didesnės klientų aptarnavimo išlaidos. Šių paslaugų tinkamam įgyvendinimui, siekiant aukštos kokybės, papildomai reikia daugiau klientų aptarnavimo ir operacinių paslaugų vadybininkų. Taip pat šio tipo paslaugoms susidaro papildomos operacinės sąnaudos, kadangi, norint paimti ir pristatyti krovinius konkrečiu laiku, ne visuomet pavyksta pilnai užpildyti vilkikus, dažnai krovinius transportuoja du vairuotojai, o tai generuoja papildomas sąnaudas.

Kalbant apie naudą, kurią gauna įmonės, visų pirma svarbu paminėti sutaupytą kainą. Nors šios paslaugos yra brangesnės, tačiau kai įvertinsite visas tiekimo grandinės išlaidas –  pinigų naudojimo kaštai, greitesnis atsargų ir pinigų apyvartumas – pastebėsite, kad dažnu atveju visa tai nebeatrodo taip brangu. Kai atsitinka kritinės situacijos, gamyboje pritrūksta žaliavų arba vėluojate pristatyti prekes klientams, greitos transportavimo paslaugos būna žymiai pigesnės už gamybos prastovas ar baudas klientams už   vėlavimą.

Kita teikiamos paslaugos nauda yra susijusi su jūsų gaminamų arba parduodamų paslaugų kokybe. Jeigu jūsų marža tai leidžia arba nesate pigiausias žaidėjas rinkoje, visuomet pravartu klientams pristatyti prekes kaip įmanoma greičiau ir jų sąlygomis, nes taip galite išsiskirti iš konkurentų. Turime nemažai klientų, kurie sparčiai auga būtent dėl to, kad visada sugeba  pristatyti savo produktus užsakovams laiku, o šios strategijos viena sudedamųjų dalių ir yra greitas pristatymas.

Apibendrinant svarbu paminėti, jog įvertinus visas dedamąsias ir besikeičiančius klientų poreikius (kurie nori gauti prekes vakar), vis daugiau įmonių galėtų įsivertinti galimybes ir savo veikloje naudoti  time critical transportavimo paslaugas.

Kviečiame jus išbandyti HRX paslaugas, mes gabename pavojingus, jautrius ir nestandartinių matmenų krovinius. Krovinius į Švediją, Suomiją, Lenkiją ir Pabaltijyje pristatome per 1-3 dienas. Susisiekti su mumis galite paspaudę nuorodą žemiau ir užpildę formą.

Susisiekti su HRX Lietuva pardavimų komanda.

Kitos naujienos:

„Vestas“ – tvarumo keliu žengiančios įmonės pavyzdys

25.07 2024 Tvarumas
Pristatome dar vieną prekės ženklą, kuris visuomet atsiduria tvarių kompanijų reitingų viršūnėse. Žvelgdami į tvarių energijos šaltinių lyderius, nusprendėme paanalizuoti kompaniją „Vestas“. Ši bendrovė, veikianti vėjo energijos sektoriuje, yra tvarumo simbolis, įgyvendinanti inovacijas ir siekianti maksimaliai sumažinti poveikį aplinkai. Šios bendrovės patirtis gali būti puikus pavyzdys tiek energetikos, tiek kitų sektorių įmonėms, siekiančioms tvarumo. „Vestas“ …

Norite įgyti konkurencinį pranašumą? Pagalvokite apie į klientą orientuotos tiekimo grandinės strategiją

25.07 2024 Žinojimas = Galia
Neseniai, kalbėdami apie efektyvias tiekimo grandines, svarstydavome, kaip sumažinti kainas, kad prekes klientams pristatytume pigiau. Stiprėjant konkurencinei aplinkai, vis daugiau kompanijų pradeda suprasti, kad geriausias būdas pritraukti klientų – kurti į vartotojų poreikių patenkinimą orientuotas tiekimo grandinės strategijas. Straipsnyje detaliai analizuosime, kodėl ši strategija svarbi, aptarsime pagrindinius iššūkius, su kuriais ją diegdamosi susiduria kompanijos, pasidalinsime …

„RadioShack“ nesėkmė : tiekimo grandinės klaidos

25.07 2024 Žinojimas = Galia
„RadioShack“ kadaise buvo elektronikos mažmeninės prekybos Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) sinonimas, tačiau įstabų pakilimą keitė dramatiškas nuosmukis. Klestėjimo viršūnėje bendrovė buvo žinoma dėl plataus elektronikos produktų asortimento ir technologijas išmanančių darbuotojų, aptarnaujančių tiek mėgėjus, tiek išprususius vartotojus, pasiekimų. Tačiau „RadioShack“ nesugebėjo prisitaikyti prie besikeičiančios rinkos ir vartotojų pageidavimų, padarė reikšmingų tiekimo grandinės klaidų, visa tai …

Vienas iš tvarių prekės ženklų lyderių: „Brambles“ pavyzdys

02.07 2024 Tvari logistika
Ieškojome tvarių logistikos kompanijų, kurių sėkmės pavyzdžiu galėtume pasidalinti, ir radome. Iš karto norime informuoti, kad tai ne įprasta logistikos kompanija, nes ši bendrovė užsiima  palečių ir kitų gabenime reikalingų daiktų, kurie gali būti naudojami pakartotinai, gamyba ir nuoma, o jos veikla yra paremta dalijimosi tarp skirtingų įmonių principais. Nors šios bendrovės veikla yra nutolusi …

Žymiausi bankrotai: „Blockbuster“ kelias į užmarštį

02.07 2024 Žinojimas = Galia
„Blockbuster“, didžiausias vaizdajuosčių nuomos paslaugų prekinis ženklas pasaulyje, buvo neatsiejama namų kino industrijos dalis. Tiesa, Lietuvoje mes šios kompanijos neturėjome, mūsų šalyje identišką veiklą vykdė kitos įmonės. Šiame straipsnyje nagrinėsime „Blockbuster“ kompanijos istoriją ir jos žlugimo priežastis, daugiausiai dėmesio skiriant tiekimo grandinės klaidoms, dėl kurių ji ir tapo pažeidžiama. „Blockbuster“ aukso amžius „Blockbuster“ kelionė prasidėjo …

Sparčiai besikeičianti verslo aplinka verčia įmones apdairiai rinktis logistikos partnerius

02.07 2024 Lėšų taupymas
Pastaruoju metu prekybos ir gamybos organizacijos patiria daugybę pokyčių, kurių, pasak ekspertų, artimiausią dešimtmetį tik daugės. „McKinsey“ atlikta studija „Organizacijų būklė 2023 metais” atskleidžia dešimt esminių pokyčių, kurie keičia dabartinę įmonių aplinką. Norint klestėti šių pokyčių metu, labai svarbu įgyvendinti verslo lankstumo ir atsparumo strategijas. Šios strategijos taip pat turi atsispindėti ir logistikos partnerių atrankos …