Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Norint pasiekti vieną aukščiausių pasitenkinimo rodiklių rinkoje, reikia investuoti į darbuotojus!

27.02 2023 HRX kokybė

Pagrindinis „HRX“ tikslas – teikti aukščiausio lygio transportavimo paslaugas. Būtent todėl, kasmet vertiname klientų pasitenkinimo rodiklį (angl. NPS). Didžiuojamės, jog dabar šis rodiklis yra vienas aukščiausių rinkoje – 89,25 balo. Vertiname ne tik darbuotojų profesionalumą, bet ir lojalumą įmonei, siekiame užtikrinti kuo mažesnę administracijos personalo bei vairuotojų kaitą. Visi minimi veiksmai padeda teikti aukščiausio lygio transportavimo paslaugas savo klientams.

Transporto srityje paslaugą teikia patyrę specialistai. Nuo jų profesionalumo priklauso, ar krovinys saugiai ir nustatytu laiku pasieks galutinį tašką. Siekiame, kad mūsų klientai būtų tikri, jog jais rūpinasi logistikos sektoriaus žinovai. Pradedame naują straipsnių ciklą, kuriame pristatysime skirtingų padalinių komandų narius, kurie aktyviai prisideda teikiant kokybiškas transportavimo paslaugas.  

Pristatome „HRX“ vadybininką Gustą Diksą.

Šiandien norime jus supažindinti su Gustu Diksa, kuris „HRX“ dirba kartu su mama ir tėčiu.  Gustas yra nepakeičiamas komandos narys, darbas transporto srityje jam teikia džiaugsmą ir malonumą. G. Diksas, tuokart dar 16 metų jaunuolis,  savo karjerą „HRX“ pradėjo dirbdamas sandėlio darbuotoju, vėliau – transporto vadybininko asistentu, o dabar Gustas – transporto vadybininkas. Įdomu tai, kad laisvu nuo vadybinio darbo metu jis sėda prie vilkiko vairo ir pristatinėja krovinius „HRX“ klientams.

Transporto įmonės vadybininko darbas – svarbus ir atsakingas. Jis planuoja vairuotojų darbą, operatyviai sprendžia visas kelyje iškilusias problemas, nuolat bendrauja su klientų atstovais užsakymų krovimo bei išsikrovimo vietose ir pan. Profesionalus transporto vadybininkas turi išmanyti teisės aktus, suprasti vairuotojų darbo principus, žinoti saugumo reikalavimus bei sandėlio veiklos specifiką. Praktika rodo, kad sėkmingiausi transporto vadybininkai yra ragavę vairuotojo ir sandėlio darbuotojo duonos. Gustas – vienas iš jų.

Su G. Diksu kalbamės apie karjerą logistikos sektoriuje bei įgūdžius, kurių reikia, norint būti geru transporto vadybininku.

Gustai, dirbate transporto vadybininku ir retkarčiais sukate vilkiko vairą. Kaip supratote, kad jums būtų įdomiausia dirbti transporto srityje?

Kas gali būti geriau už galimybę derinti darbą su pomėgiu? Aš mėgstu, man patinka, džiaugiuosi ir didžiuojuosi tuo, ką darau. Potraukis technikai atsirado dar vaikystėje. Kaip ir kiekvienam berniukui, vaikystėje man rūpėjo mašinytės, bet labiausiai traukė sunkvežimiai. Draugai žaisdavo  mažomis mašinėlėmis, o aš – sunkvežimiais, beje, taip pat apklijuotais HRX logotipais. Šiek tiek paaugęs, turėjau tradiciją mažiausiai kartą per metus su tėčiu išvažiuoti į Taliną. Dabar būna dienų, kai priekyje arba paskui tėtį važiuoju pats, bet jau savo sunkvežimiu. Nuostabu!

Kokių trijų būdo savybių reikia, norint būti sėkmingu transporto vadybininku ir vilkiko vairuotoju?

Atkaklumas, darbas komandoje, darbštumas. Šios savybės leidžia būti tokiu, koks esu. Ką turiu omenyje? Kiekvieną paskirtą užduotį atlieku su dideliu noru ir kaip įmanoma geriau. 

Kiek kilometrų esate nuvažiavęs, dirbdamas „HRX“?

Vairuotojo karjerą pradėjau, kai tik išlaikiau egzaminą ir gavau B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Būdamas dvyliktoku, vasaros atostogų metu pristatydavau siuntas mikroautobusu į įvairius Lietuvos miestus. O tik išlaikęs CE kategoriją, pradėjau važinėti vilkiku ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienį  – Latviją, Estiją. Labai gerai atsimenu savo pirmąją kelionę į Panevėžį, nes į kelionę išvykau jau kitą dieną, vos tik gavęs vairuotojo pažymėjimą. Sunku pasakyti, kiek kilometrų esu nuvažiavęs dirbdamas „HRX“, bet žinau, kad esu nuvažiavęs mažiau nei  tėtis. Ankstesniame straipsnyje minėta, kad jis nuvažiavo apie 4,5 mln. km, t.y. tėtis aplink pasaulį jau yra apvažiavęs daugiau nei 1105 kartus. Skaičiuojant preliminariai, dirbdamas „HRX“ tiek su B, tiek su CE kategorijomis, jau esu nuvažiavęs apie 100 tūkstančių km –  beveik 3 kartus aplink pasaulį.

Kas jums labiausiai patinka darbe?

Darbe labiausiai patinka nuoširdūs kolegos, bendravimas tiek su klientais, tiek su vairuotojais, modernus autoparkas, bet labiausia tai, kad galiu derinti vadybininko pareigas su vairuotojo darbu, kas man labiausiai ir patinka – vairuoti.

„HRX“ dirba visa jūsų šeima – mama ir tėtis. Esate tikri „HRX“ ambasadoriai. Koks didžiausias privalumas, kai dirbate visi kartu?

Taip, esame ambasadoriai ir ilgamečiai darbuotojai. „HRX“ pradėjau dirbti 16 m.  vasaros atostogų metu. Nuo 18 m. vairavau mikroautobusą, o suėjus minimaliam amžiui, nuo kada galima įgyti CE kategoriją, persėdau prie vilkiko vairo. Koks darbo kartu su šeimos nariais privalumas? Visada turime apie ką pasikalbėti. Mėgstamiausia tema – vilkikai. Galime valandų valandas kalbėti apie naujoves, įspūdžius, patirtus reisuose, dalintis prisiminimais ar tiesiog aptarinėti oro sąlygas, kelių būklę.

Dėkojame Gustui už pokalbį. 

„HRX“ klientams Gustas pažada profesionaliai rūpintis jų kroviniais, užsakymus pristatyti laiku, operatyviai išspręsti visus nesklandumus. Nenustebkite, jei jis asmeniškai pristatys krovinį. Toks yra mūsų komandos narys Gustas Diksa.

 

Kitos naujienos:

Ką logistikos įmonės gali išmokti iš „Formulės 1“?

10.12 2025 Žinojimas = Galia
Iš pirmo žvilgsnio gali klaidinti skirtumai: viename pasaulyje – sportiniai bolidai ir trasos, kitame – kroviniai, terminalai ir maršrutai. Tačiau „Formulės 1“ lenktynės ir logistikos operacijos remiasi tais pačiais principais: komandiniu tikslumu, greitu sprendimų priėmimu ir nuolatiniu procesų tobulinimu. Lenktynių metu sėkmę lemia ne vien vairuotojo greitis, o tai, kaip sklandžiai veikia visa komanda. Vienas iš …

Kasdieniai reisai: kaip veikia „next day“ logistika

26.11 2025 HRX kokybė
„Next day“ pristatymas HRX veikloje nėra rinkodaros pažadas – tai nuosekliai suplanuotų procesų rezultatas. Nors greitą pervežimą deklaruoja daugelis logistikos paslaugų teikėjų, realiai per naktį pristatyti krovinius geba tik nedidelė jų dalis. HRX šį modelį įdiegė kaip standartinę operacijos dalį, o ne kaip išskirtinę paslaugą. Tai įmanoma dėl kryptingų investicijų į infrastruktūrą ir vidinių išteklių …

Kodėl 2026 m. pirkimų vadovai rinksis partnerius pagal vertybes, o ne kainą

20.11 2025 Tvari logistika
Ilgus metus verslo pirkimuose vyravo principas, jog pigiausias laimi. Pirkimų padalinių efektyvumas buvo matuojamas sutaupytomis išlaidomis, išderėtomis nuolaidomis ir optimizuotais kaštais. Tačiau artėjant 2026-iesiems, ši taisyklė ima trauktis į antrą planą. Vis griežtesni aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės reikalavimai, lydimi besikeičiančių klientų ir investuotojų lūkesčių, keičia pirkimų vadovų prioritetus. Žemiausia kaina nebėra vienintelė siekiamybė, vis dažniau …

HRX pradeda kasdienius reisus į ir iš Vokietijos 🇩🇪

10.11 2025 Uncategorized
HRX plečia tarptautinių maršrutų tinklą – nuo šiol siūlome kasdienius krovinių pervežimus į ir iš Vokietijos. Ši kryptis užtikrina greitą, reguliarų ir patikimą krovinių judėjimą tarp Lietuvos, Baltijos šalių ir vienos didžiausių Europos rinkų. Reguliarūs reisai leidžia įmonėms planuoti tiekimo grandines tiksliau, mažinti laukimo laiką ir efektyviau valdyti logistikos kaštus. Kasdieniai HRX reisai į Vokietiją …

Baltijos šalių logistika: vienas regionas, trys skirtingos realijos

Baltijos šalys dažnai pristatomos kaip vienas logistikos regionas, tačiau naujausi 2024-2025 m. duomenys rodo vis labiau ryškėjančius skirtumus. Lietuva išlaiko lyderystę kelių ir jūrų transporte, Latvija patiria struktūrinius iššūkius, o Estija orientuojasi į ilgalaikes investicijas ir infrastruktūros modernizaciją. Šie pokyčiai formuoja naują Baltijos transporto pusiausvyrą, kurioje Lietuva tampa pagrindiniu regiono logistikos centru. Kelių transportas: Lietuva …

Elektromobiliai sunkiojoje logistikoje: realybė ar neišvengiama transformacija Lietuvoje?

28.10 2025 Tvarumas
Sunkusis transportas sudaro reikšmingą dalį ES kelių transporto CO2 emisijų – daugiau nei ketvirtadalį.  Atsižvelgiant į Europos žaliojo kurso tikslus, iki 2030 m. net 30 proc. naujų sunkvežimių turės būti nulinės emisijos. Vis daugiau Europos miestų apriboja dyzelinių transporto priemonių eismą, o kelio mokesčiai ir CO₂ emisijų prekyba tampa papildomu spaudimu logistikos sektoriui. Tačiau ar …