Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Norint pasiekti vieną aukščiausių pasitenkinimo rodiklių rinkoje, reikia investuoti į darbuotojus!

27.02 2023 HRX kokybė

Pagrindinis „HRX“ tikslas – teikti aukščiausio lygio transportavimo paslaugas. Būtent todėl, kasmet vertiname klientų pasitenkinimo rodiklį (angl. NPS). Didžiuojamės, jog dabar šis rodiklis yra vienas aukščiausių rinkoje – 89,25 balo. Vertiname ne tik darbuotojų profesionalumą, bet ir lojalumą įmonei, siekiame užtikrinti kuo mažesnę administracijos personalo bei vairuotojų kaitą. Visi minimi veiksmai padeda teikti aukščiausio lygio transportavimo paslaugas savo klientams.

Transporto srityje paslaugą teikia patyrę specialistai. Nuo jų profesionalumo priklauso, ar krovinys saugiai ir nustatytu laiku pasieks galutinį tašką. Siekiame, kad mūsų klientai būtų tikri, jog jais rūpinasi logistikos sektoriaus žinovai. Pradedame naują straipsnių ciklą, kuriame pristatysime skirtingų padalinių komandų narius, kurie aktyviai prisideda teikiant kokybiškas transportavimo paslaugas.  

Pristatome „HRX“ vadybininką Gustą Diksą.

Šiandien norime jus supažindinti su Gustu Diksa, kuris „HRX“ dirba kartu su mama ir tėčiu.  Gustas yra nepakeičiamas komandos narys, darbas transporto srityje jam teikia džiaugsmą ir malonumą. G. Diksas, tuokart dar 16 metų jaunuolis,  savo karjerą „HRX“ pradėjo dirbdamas sandėlio darbuotoju, vėliau – transporto vadybininko asistentu, o dabar Gustas – transporto vadybininkas. Įdomu tai, kad laisvu nuo vadybinio darbo metu jis sėda prie vilkiko vairo ir pristatinėja krovinius „HRX“ klientams.

Transporto įmonės vadybininko darbas – svarbus ir atsakingas. Jis planuoja vairuotojų darbą, operatyviai sprendžia visas kelyje iškilusias problemas, nuolat bendrauja su klientų atstovais užsakymų krovimo bei išsikrovimo vietose ir pan. Profesionalus transporto vadybininkas turi išmanyti teisės aktus, suprasti vairuotojų darbo principus, žinoti saugumo reikalavimus bei sandėlio veiklos specifiką. Praktika rodo, kad sėkmingiausi transporto vadybininkai yra ragavę vairuotojo ir sandėlio darbuotojo duonos. Gustas – vienas iš jų.

Su G. Diksu kalbamės apie karjerą logistikos sektoriuje bei įgūdžius, kurių reikia, norint būti geru transporto vadybininku.

Gustai, dirbate transporto vadybininku ir retkarčiais sukate vilkiko vairą. Kaip supratote, kad jums būtų įdomiausia dirbti transporto srityje?

Kas gali būti geriau už galimybę derinti darbą su pomėgiu? Aš mėgstu, man patinka, džiaugiuosi ir didžiuojuosi tuo, ką darau. Potraukis technikai atsirado dar vaikystėje. Kaip ir kiekvienam berniukui, vaikystėje man rūpėjo mašinytės, bet labiausiai traukė sunkvežimiai. Draugai žaisdavo  mažomis mašinėlėmis, o aš – sunkvežimiais, beje, taip pat apklijuotais HRX logotipais. Šiek tiek paaugęs, turėjau tradiciją mažiausiai kartą per metus su tėčiu išvažiuoti į Taliną. Dabar būna dienų, kai priekyje arba paskui tėtį važiuoju pats, bet jau savo sunkvežimiu. Nuostabu!

Kokių trijų būdo savybių reikia, norint būti sėkmingu transporto vadybininku ir vilkiko vairuotoju?

Atkaklumas, darbas komandoje, darbštumas. Šios savybės leidžia būti tokiu, koks esu. Ką turiu omenyje? Kiekvieną paskirtą užduotį atlieku su dideliu noru ir kaip įmanoma geriau. 

Kiek kilometrų esate nuvažiavęs, dirbdamas „HRX“?

Vairuotojo karjerą pradėjau, kai tik išlaikiau egzaminą ir gavau B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Būdamas dvyliktoku, vasaros atostogų metu pristatydavau siuntas mikroautobusu į įvairius Lietuvos miestus. O tik išlaikęs CE kategoriją, pradėjau važinėti vilkiku ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienį  – Latviją, Estiją. Labai gerai atsimenu savo pirmąją kelionę į Panevėžį, nes į kelionę išvykau jau kitą dieną, vos tik gavęs vairuotojo pažymėjimą. Sunku pasakyti, kiek kilometrų esu nuvažiavęs dirbdamas „HRX“, bet žinau, kad esu nuvažiavęs mažiau nei  tėtis. Ankstesniame straipsnyje minėta, kad jis nuvažiavo apie 4,5 mln. km, t.y. tėtis aplink pasaulį jau yra apvažiavęs daugiau nei 1105 kartus. Skaičiuojant preliminariai, dirbdamas „HRX“ tiek su B, tiek su CE kategorijomis, jau esu nuvažiavęs apie 100 tūkstančių km –  beveik 3 kartus aplink pasaulį.

Kas jums labiausiai patinka darbe?

Darbe labiausiai patinka nuoširdūs kolegos, bendravimas tiek su klientais, tiek su vairuotojais, modernus autoparkas, bet labiausia tai, kad galiu derinti vadybininko pareigas su vairuotojo darbu, kas man labiausiai ir patinka – vairuoti.

„HRX“ dirba visa jūsų šeima – mama ir tėtis. Esate tikri „HRX“ ambasadoriai. Koks didžiausias privalumas, kai dirbate visi kartu?

Taip, esame ambasadoriai ir ilgamečiai darbuotojai. „HRX“ pradėjau dirbti 16 m.  vasaros atostogų metu. Nuo 18 m. vairavau mikroautobusą, o suėjus minimaliam amžiui, nuo kada galima įgyti CE kategoriją, persėdau prie vilkiko vairo. Koks darbo kartu su šeimos nariais privalumas? Visada turime apie ką pasikalbėti. Mėgstamiausia tema – vilkikai. Galime valandų valandas kalbėti apie naujoves, įspūdžius, patirtus reisuose, dalintis prisiminimais ar tiesiog aptarinėti oro sąlygas, kelių būklę.

Dėkojame Gustui už pokalbį. 

„HRX“ klientams Gustas pažada profesionaliai rūpintis jų kroviniais, užsakymus pristatyti laiku, operatyviai išspręsti visus nesklandumus. Nenustebkite, jei jis asmeniškai pristatys krovinį. Toks yra mūsų komandos narys Gustas Diksa.

 

Kitos naujienos:

Vežėjai ar ekspeditoriai: kaip išsirinkti tinkamiausią logistikos partnerį?

29.08 2025 Žinojimas = Galia
Logistikos partnerio pasirinkimas – svarbus strateginis žingsnis kiekvienai įmonei, kurios veikla susijusi su krovinių gabenimu. Kokybiška logistika šiandien gali tapti vienu pagrindinių konkurencinio pranašumo veiksnių. Visgi rinkoje gausu skirtingų tipų logistikos paslaugų teikėjų: nuo tradicinių vežėjų ir ekspeditorių iki kompleksinių sprendimų. Kaip nepasiklysti šiame pasirinkimų lauke? Vežėjai: logistinės grandinės varikliai Vežėjas – tai įmonė arba …

Vairuotojas – paskutinės mylios kokybės veidas

20.08 2025 Uncategorized
Logistikos versle daug kas priklauso nuo procesų, sistemų, KPI. Tačiau visą sudėtingą tiekimo grandinę galiausiai užbaigia vienas žmogus – vairuotojas. Būtent jis tampa paskutinės mylios kokybės veidu. Klientas neretai net nežino, kas planavo maršrutą ar valdė ekspedicijos programą, bet labai gerai įsimena, kaip su juo bendravo vairuotojas, ar krovinys atvyko tiksliai ir tvarkingai. Šiuolaikinėje konkurencingoje …

HRX grupė: veiklos emisijos mažėjo 8,2 %, nepaisant augančių apimčių

05.08 2025 Tvarumas
HRX Group paskelbė 2024 m. šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) inventorizacijos rezultatus. Duomenys rodo, kad bendras grupės emisijų kiekis siekė 19 171 t CO₂e. Tačiau pašalinus vienkartines emisijas, susijusias su naujo terminalo statybomis Lietuvoje (1 539 t CO₂e), veiklos emisijos sumažėjo 8,2 %, lyginant su 2023 m. Augant paslaugų apimtims (per metus pristatytų krovinių kiekis …

Elektromobiliai logistikoje: tvarus sprendimas ar dar viena mada?

08.07 2025 Tvarumas
Elektromobiliai sunkvežimių sektoriuje ilgai buvo laikomi nišine inovacija. Tačiau Europos Sąjungos klimato politika jau nepalieka pasirinkimo – transporto sektorius turi mažinti emisijas. Ar elektriniai vilkikai jau šiandien gali tapti ekonomišku sprendimu logistikos įmonėms? Kur šiandien realiai yra riba tarp tvarumo ir rinkodaros deklaracijų? ES spaudimas stiprėja: skaičiuoti CO₂ tampa privalu Pagal naujausius ES reikalavimus, sunkvežimių …

„Pristatyta“ dar nereiškia „gauta“: kas stringa paskutinėje mylioje?

30.06 2025 Paskutinė mylia
Logistikos sistema rodo, kad siunta pristatyta. Kurjeris pažymėjo, maršrutas užbaigtas, visi žingsniai atlikti. Tačiau klientas sako priešingai – siuntos nėra. Šis scenarijus dažnas ne dėl technologinių spragų, o dėl nesutampančių praktikų ir lūkesčių, ypač paskutinėje logistikos grandies atkarpoje. Tai vieta, kur iš pažiūros smulki komunikacijos detalė gali nulemti, ar klientas liks patenkintas, ar pateiks pretenziją. …

Vasara: atostogų metas ar iššūkių laikas?

26.06 2025 Žinojimas = Galia
Vasara – ne vien atostogų džiaugsmai, bet ir rimtų iššūkių metas. Tyrimai rodo, kad net 8 iš 10 darbuotojų vasarą turi pavaduoti atostogaujančius kolegas, o dėl pavadavimo jų darbo krūvis padidėja 26–50%. Paradoksalu, bet logistikoje šiltasis sezonas kartais karštesnis ne tik dėl oro, bet ir dėl darbų tempo – juk klientų poreikiai niekur nedingsta. Pavadavimas …