Privatumo ir slapukų politika Skaityti daugiau
Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Norint pasiekti vieną aukščiausių pasitenkinimo rodiklių rinkoje, reikia investuoti į darbuotojus!

27.02 2023 HRX kokybė

Pagrindinis „HRX“ tikslas – teikti aukščiausio lygio transportavimo paslaugas. Būtent todėl, kasmet vertiname klientų pasitenkinimo rodiklį (angl. NPS). Didžiuojamės, jog dabar šis rodiklis yra vienas aukščiausių rinkoje – 89,25 balo. Vertiname ne tik darbuotojų profesionalumą, bet ir lojalumą įmonei, siekiame užtikrinti kuo mažesnę administracijos personalo bei vairuotojų kaitą. Visi minimi veiksmai padeda teikti aukščiausio lygio transportavimo paslaugas savo klientams.

Transporto srityje paslaugą teikia patyrę specialistai. Nuo jų profesionalumo priklauso, ar krovinys saugiai ir nustatytu laiku pasieks galutinį tašką. Siekiame, kad mūsų klientai būtų tikri, jog jais rūpinasi logistikos sektoriaus žinovai. Pradedame naują straipsnių ciklą, kuriame pristatysime skirtingų padalinių komandų narius, kurie aktyviai prisideda teikiant kokybiškas transportavimo paslaugas.  

Pristatome „HRX“ vadybininką Gustą Diksą.

Šiandien norime jus supažindinti su Gustu Diksa, kuris „HRX“ dirba kartu su mama ir tėčiu.  Gustas yra nepakeičiamas komandos narys, darbas transporto srityje jam teikia džiaugsmą ir malonumą. G. Diksas, tuokart dar 16 metų jaunuolis,  savo karjerą „HRX“ pradėjo dirbdamas sandėlio darbuotoju, vėliau – transporto vadybininko asistentu, o dabar Gustas – transporto vadybininkas. Įdomu tai, kad laisvu nuo vadybinio darbo metu jis sėda prie vilkiko vairo ir pristatinėja krovinius „HRX“ klientams.

Transporto įmonės vadybininko darbas – svarbus ir atsakingas. Jis planuoja vairuotojų darbą, operatyviai sprendžia visas kelyje iškilusias problemas, nuolat bendrauja su klientų atstovais užsakymų krovimo bei išsikrovimo vietose ir pan. Profesionalus transporto vadybininkas turi išmanyti teisės aktus, suprasti vairuotojų darbo principus, žinoti saugumo reikalavimus bei sandėlio veiklos specifiką. Praktika rodo, kad sėkmingiausi transporto vadybininkai yra ragavę vairuotojo ir sandėlio darbuotojo duonos. Gustas – vienas iš jų.

Su G. Diksu kalbamės apie karjerą logistikos sektoriuje bei įgūdžius, kurių reikia, norint būti geru transporto vadybininku.

Gustai, dirbate transporto vadybininku ir retkarčiais sukate vilkiko vairą. Kaip supratote, kad jums būtų įdomiausia dirbti transporto srityje?

Kas gali būti geriau už galimybę derinti darbą su pomėgiu? Aš mėgstu, man patinka, džiaugiuosi ir didžiuojuosi tuo, ką darau. Potraukis technikai atsirado dar vaikystėje. Kaip ir kiekvienam berniukui, vaikystėje man rūpėjo mašinytės, bet labiausiai traukė sunkvežimiai. Draugai žaisdavo  mažomis mašinėlėmis, o aš – sunkvežimiais, beje, taip pat apklijuotais HRX logotipais. Šiek tiek paaugęs, turėjau tradiciją mažiausiai kartą per metus su tėčiu išvažiuoti į Taliną. Dabar būna dienų, kai priekyje arba paskui tėtį važiuoju pats, bet jau savo sunkvežimiu. Nuostabu!

Kokių trijų būdo savybių reikia, norint būti sėkmingu transporto vadybininku ir vilkiko vairuotoju?

Atkaklumas, darbas komandoje, darbštumas. Šios savybės leidžia būti tokiu, koks esu. Ką turiu omenyje? Kiekvieną paskirtą užduotį atlieku su dideliu noru ir kaip įmanoma geriau. 

Kiek kilometrų esate nuvažiavęs, dirbdamas „HRX“?

Vairuotojo karjerą pradėjau, kai tik išlaikiau egzaminą ir gavau B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Būdamas dvyliktoku, vasaros atostogų metu pristatydavau siuntas mikroautobusu į įvairius Lietuvos miestus. O tik išlaikęs CE kategoriją, pradėjau važinėti vilkiku ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienį  – Latviją, Estiją. Labai gerai atsimenu savo pirmąją kelionę į Panevėžį, nes į kelionę išvykau jau kitą dieną, vos tik gavęs vairuotojo pažymėjimą. Sunku pasakyti, kiek kilometrų esu nuvažiavęs dirbdamas „HRX“, bet žinau, kad esu nuvažiavęs mažiau nei  tėtis. Ankstesniame straipsnyje minėta, kad jis nuvažiavo apie 4,5 mln. km, t.y. tėtis aplink pasaulį jau yra apvažiavęs daugiau nei 1105 kartus. Skaičiuojant preliminariai, dirbdamas „HRX“ tiek su B, tiek su CE kategorijomis, jau esu nuvažiavęs apie 100 tūkstančių km –  beveik 3 kartus aplink pasaulį.

Kas jums labiausiai patinka darbe?

Darbe labiausiai patinka nuoširdūs kolegos, bendravimas tiek su klientais, tiek su vairuotojais, modernus autoparkas, bet labiausia tai, kad galiu derinti vadybininko pareigas su vairuotojo darbu, kas man labiausiai ir patinka – vairuoti.

„HRX“ dirba visa jūsų šeima – mama ir tėtis. Esate tikri „HRX“ ambasadoriai. Koks didžiausias privalumas, kai dirbate visi kartu?

Taip, esame ambasadoriai ir ilgamečiai darbuotojai. „HRX“ pradėjau dirbti 16 m.  vasaros atostogų metu. Nuo 18 m. vairavau mikroautobusą, o suėjus minimaliam amžiui, nuo kada galima įgyti CE kategoriją, persėdau prie vilkiko vairo. Koks darbo kartu su šeimos nariais privalumas? Visada turime apie ką pasikalbėti. Mėgstamiausia tema – vilkikai. Galime valandų valandas kalbėti apie naujoves, įspūdžius, patirtus reisuose, dalintis prisiminimais ar tiesiog aptarinėti oro sąlygas, kelių būklę.

Dėkojame Gustui už pokalbį. 

„HRX“ klientams Gustas pažada profesionaliai rūpintis jų kroviniais, užsakymus pristatyti laiku, operatyviai išspręsti visus nesklandumus. Nenustebkite, jei jis asmeniškai pristatys krovinį. Toks yra mūsų komandos narys Gustas Diksa.

 

Kitos naujienos:

„Vestas“ – tvarumo keliu žengiančios įmonės pavyzdys

25.07 2024 Tvarumas
Pristatome dar vieną prekės ženklą, kuris visuomet atsiduria tvarių kompanijų reitingų viršūnėse. Žvelgdami į tvarių energijos šaltinių lyderius, nusprendėme paanalizuoti kompaniją „Vestas“. Ši bendrovė, veikianti vėjo energijos sektoriuje, yra tvarumo simbolis, įgyvendinanti inovacijas ir siekianti maksimaliai sumažinti poveikį aplinkai. Šios bendrovės patirtis gali būti puikus pavyzdys tiek energetikos, tiek kitų sektorių įmonėms, siekiančioms tvarumo. „Vestas“ …

Norite įgyti konkurencinį pranašumą? Pagalvokite apie į klientą orientuotos tiekimo grandinės strategiją

25.07 2024 Žinojimas = Galia
Neseniai, kalbėdami apie efektyvias tiekimo grandines, svarstydavome, kaip sumažinti kainas, kad prekes klientams pristatytume pigiau. Stiprėjant konkurencinei aplinkai, vis daugiau kompanijų pradeda suprasti, kad geriausias būdas pritraukti klientų – kurti į vartotojų poreikių patenkinimą orientuotas tiekimo grandinės strategijas. Straipsnyje detaliai analizuosime, kodėl ši strategija svarbi, aptarsime pagrindinius iššūkius, su kuriais ją diegdamosi susiduria kompanijos, pasidalinsime …

„RadioShack“ nesėkmė : tiekimo grandinės klaidos

25.07 2024 Žinojimas = Galia
„RadioShack“ kadaise buvo elektronikos mažmeninės prekybos Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) sinonimas, tačiau įstabų pakilimą keitė dramatiškas nuosmukis. Klestėjimo viršūnėje bendrovė buvo žinoma dėl plataus elektronikos produktų asortimento ir technologijas išmanančių darbuotojų, aptarnaujančių tiek mėgėjus, tiek išprususius vartotojus, pasiekimų. Tačiau „RadioShack“ nesugebėjo prisitaikyti prie besikeičiančios rinkos ir vartotojų pageidavimų, padarė reikšmingų tiekimo grandinės klaidų, visa tai …

Vienas iš tvarių prekės ženklų lyderių: „Brambles“ pavyzdys

02.07 2024 Tvari logistika
Ieškojome tvarių logistikos kompanijų, kurių sėkmės pavyzdžiu galėtume pasidalinti, ir radome. Iš karto norime informuoti, kad tai ne įprasta logistikos kompanija, nes ši bendrovė užsiima  palečių ir kitų gabenime reikalingų daiktų, kurie gali būti naudojami pakartotinai, gamyba ir nuoma, o jos veikla yra paremta dalijimosi tarp skirtingų įmonių principais. Nors šios bendrovės veikla yra nutolusi …

Žymiausi bankrotai: „Blockbuster“ kelias į užmarštį

02.07 2024 Žinojimas = Galia
„Blockbuster“, didžiausias vaizdajuosčių nuomos paslaugų prekinis ženklas pasaulyje, buvo neatsiejama namų kino industrijos dalis. Tiesa, Lietuvoje mes šios kompanijos neturėjome, mūsų šalyje identišką veiklą vykdė kitos įmonės. Šiame straipsnyje nagrinėsime „Blockbuster“ kompanijos istoriją ir jos žlugimo priežastis, daugiausiai dėmesio skiriant tiekimo grandinės klaidoms, dėl kurių ji ir tapo pažeidžiama. „Blockbuster“ aukso amžius „Blockbuster“ kelionė prasidėjo …

Sparčiai besikeičianti verslo aplinka verčia įmones apdairiai rinktis logistikos partnerius

02.07 2024 Lėšų taupymas
Pastaruoju metu prekybos ir gamybos organizacijos patiria daugybę pokyčių, kurių, pasak ekspertų, artimiausią dešimtmetį tik daugės. „McKinsey“ atlikta studija „Organizacijų būklė 2023 metais” atskleidžia dešimt esminių pokyčių, kurie keičia dabartinę įmonių aplinką. Norint klestėti šių pokyčių metu, labai svarbu įgyvendinti verslo lankstumo ir atsparumo strategijas. Šios strategijos taip pat turi atsispindėti ir logistikos partnerių atrankos …