Privatumo ir slapukų politika Skaityti daugiau
Nustatykite regioną: Lithuania

Tvarumas. Kodėl jis svarbus vartotojui?

31.07 2023 Tvarumas

Kalbėdami apie tvarumą, dažniausiai akcentuojame aplinkos taršą ir mes, žinoma, su tuo visiškai sutinkame. Tačiau ne mažiau svarbus ir kitas aspektas  – vartotojai, kurie tvarius prekės ženklus pradeda vertinti vis labiau. „HRX“ išsikėlė tikslą – iki 2035 m. tapti neutralia įmone anglies dioksido atžvilgiu. Šiame straipsnyje į tvarumo klausimus pažvelgsime iš klientų pozicijos, nes jie ir paskatino mus žengti šiuo keliu. Tikime, kad pateikiama informacija bus naudinga ir jums, jeigu svarstote apie tvarumo bei tvarių produktų gamybos svarbą.

Kodėl verta investuoti į tvarių produktų ir paslaugų kūrimą?
 

Pastarasis dešimtmetis (2011-2020 m.) buvo pats šilčiausias nuo industrinės revoliucijos laikų. Pasak mokslininkų, pasaulis turi mažiau nei devynerius metus, kad sumažintų klimato temperatūrą, kitu atveju mūsų laukia katastrofiškos pasekmės. Esant tokiai situacijai, įmonėms būtina ieškoti būdų, kaip taupyti emisijas. Kita vertus, tai yra brangus procesas, reikalaujantis  papilomų investicijų, būtent tai dažnai ir sustabdo įmonių apsisprendimą eiti tvarumo keliu.

Kokios investicijos į tvarumą yra patrauklios šiandien ir bus dar patrauklesnės ateityje?

1.     Vartotojai vis dažniau apsisprendžia pirkti tvarius produktus ir mokėti už juos daugiau

Aplinkos tausojimas užima vis didesnę vietą vartotojų sąmonėje. Žmonės tampa atsakingesniais vartotojais, ieško būdų, kaip mažiau vartoti ir saugoti aplinką. Savaime suprantama, kad tai atsiliepia ir jų vartojimo įpročiams, dėl to tvarių prekių ir paslaugų paklausa vis didėja.

Atlikti vartotojų tyrimai rodo, kad net 66% jų yra pasiryžę mokėti daugiau už tvarius produktus. Ir net 81% „millennials“ kartos atstovų (jie šiuo metu dar tebėra vienu didžiausių segmentų ir turi didžiausią perkamąją galią) teigia, kad jiems labai svarbu, jog kompanijos aiškiai nurodytų ir savo veikloje vadovautųsi socialine atsakomybe. Kalbant apie Z kartos atstovus, stebima, kad jie dar labiau vertina tvarius produktus. Įvertinus faktą, jog 2030 m. ši karta sudarys net 27 % populiacijos, aplinką tausojantys produktai įgis dar didesnį populiarumą.

2.     Pasiekiamas didesnis vartotojų lojalumas ir didinamas klientų advokatavimas

Nagrinėjant vartotojų lojalumą, pirmiausia reikia paminėti produktų ir paslaugų kokybę. Tačiau, pasak atliktų tyrimų, tvarumas yra antras pagal svarbumą veiksnys, skatinantis pakartotinį pirkimą. Kuo tai grindžiama? Norėdami didinti vartotojų lojalumą, prekių ženklai turi susieti savo prekes  su vartotojų emocijomis, nes tai patraukliausias būdas skatinti pakartotinius pirkimus. Įmonės, kurios parduoda tvarias prekes ir paslaugas, paliečia stipriausias žmogiškąsias emocijas –  savo svarbumo pojūtį, bendruomeniškumą ir visuotinio gėrio pasauliui siekimą.

Tvarūs produktai taip pat didina ir klientų, kaip gerųjų advokatų, įtaką verslui. Reklama iš lūpų į lūpas yra vienas greičiausių būdų didinti pajamas. Pirkėjai, kurie ateina pas jus per rekomendacijas, tipiškai turi 3-5 kartus didesnius konversijos rodiklius, o jų LTV (angl. Life Time Value) yra 16 % didesnis, lyginant su pirkėjais, kurie randa jus per vieną iš šaltų pardavimo kanalų. Tvarūs produktai ir paslaugos pasitarnauja kaip advokatavimo akceleratorius.  Pirkti tokius produktus yra ne tik naudinga, bet ir populiaru. Kalbėti apie aplinką tausojančius produktus ir dalintis nuomone šia tema socialiniuose tinkluose daugeliui labai svarbu. Todėl vartotojai noriai tai daro ir taip skatina jiems patinkančių prekių  ir paslaugų naudojimą.

3.     Darbuotojai yra linkę dirbti tvariose kompanijose

Tvarios bendrovės lengviau  pritraukti geriausius talentus.  IBM atlikti tyrimai rodo, kad net vienas iš trijų darbuotojų, kurie keitė darbus 2021 m., pasirinko darbdavį, kuris deklaruoja tvarumo tikslus, net 34 % iš jų pasirinko pozicijas, kuriose jie tiesiogiai galėjo prisidėti prie iniciatyvų, skatinančių tausoti aplinką.

Kadangi įmonės vis dar susiduria su darbuotojų trūkumo iššūkiais, tvarumo siekis gali tapti vertinga priemone pritraukiant darbuotojus, ypač jaunosios kartos atstovus.

4.     Konkurencija

Šiuo metu tvarūs produktai sudaro apie 17 % pasaulinės rinkos. Rinkos dalis kasmet auga ir, tikėtina, kad ateinantį dešimtmetį augs dar sparčiau, kadangi politikai griežtina reikalavimus taršių produktų gamintojams, tad taršūs produktai ateityje bus brangesni už tvarius. Vis daugiau kompanijų, reaguodamos į šiuos pokyčius, kuria tvarius produktus, nes taip siekia neatsilikti nuo konkurentų ir neprarasti rinkos dalies. Reaguojant į konkurencinės aplinkos pokyčius, tvarių produktų krepšelio didinimas turi atsirasti kiekvienos įmonės darbotvarkėje.

Apibendrinant galima pasakyti, kad verslai, norintys ne tik dabar bet ir ateityje būti sėkmingi, turi atsižvelgti į besikeičiančius vartotojų įpročius ir keistis kartu su jais. Daugiau naudingos informacijos ir rinkos lyderių įžvalgų apie tai, kaip tvarumas didina pardavimo pajamas bei suteikia kitų naudų, galite rasti čia. Taip pat dalinamės ir kita naudinga statistika kuri, tikime, palengvins jūsų apsisprendimą eiti tvarumo keliu. Daugiau informacijos galite rasti čia. 

Jeigu jūs ieškote transporto partnerių, kuriems rūpi mus supanti aplinka, kviečiame susisiekti su mūsų pardavimų komanda. Tai padaryti galite paspaudę nuorodą žemiau ir užpildę kontaktų formą.

Susisiekti su HRX pardavimų komanda.

Kitos naujienos:

Kokių priemonių gali prireikti, stengiantis suvaldyti klimato kaitą?

02.05 2024 Tvarumas
Tvarumas daugeliui iš mūsų asocijuojasi su mažiau taršia transporto priemone ar tvaresniu rūbu. Kai kas mano, kad to ir užtenka. Ar tikrai? Ekspertai teigia, kad ne. Pasak jų, jau esame pasiekę tokią ribą, kad, norint išvengti tragiškų pasekmių, mums visiems reikės imtis drastiškų priemonių, įskaitant ir gyvenimo būdo, prie kurio esame visi pripratę, keitimo. Straipsnyje …

Trys logistikos valdymo klaidos. Kaip jų išvengti?

Logistikos valdymas – tai sudedamoji organizacijos veiklos dalis, nulemianti prekių ir paslaugų judėjimo efektyvumą. Nors iš pirmo žvilgsnio šios srities užduotys gali pasirodyti paprastos,  iš tiesų logistika yra sudėtinga veiklų ir procesų grandinė, kuri reikalauja atidaus planavimo ir koordinavimo. Pastaruoju metu šio padalinio funkcijų kiekis, o kartu ir reikšmė, išaugo. Proaktyvios įmonės jau seniai suprato, …

Tiekėjų vertinimo sistema. Kas tai?

02.05 2024 Žinojimas = Galia
Tiekėjų vertinimo sistema – tai viena svarbiausių funkcijų, norint užtikrinti savo parduodamų prekių kokybę. Ši sistema leidžia stebėti, kaip laikomasi sutartyse aptartų sąlygų, taip pat ji padeda optimizuoti tiekėjų atrankos procesą. Šiame straipsnyje pristatysime tiekėjų vertinimo sistemą, pasiūlysime būdus, kaip ją įsidiegti, pateiksime konkrečių pavyzdžių iš transportavimo srities. Kas tai? Tiekėjų vertinimo sistema (angl. Scorecard) …

Kaip dekarbonizacija paveiks logistikos paslaugas

25.03 2024 Tvari logistika
HRX“ jau daugiau nei 25 metus teikia laikui jautrių dalinių krovinių gabenimo paslaugas. Norint  sėkmingai veikti šioje srityje, svarbu įvertinti naujausias tendencijas, viena iš jų – tvarumas. Kadangi mes savo įmonėje aktyviai diegiame su tvarumu susijusius sprendimus, pasvarstysime, kaip tvarumo reikalavimai paveiks skirtingas logistikos, įskatinant ir laikui jautrias, paslaugas. Skirtingos galimybės ir iššūkiai Apie iššūkius …

5 klaidos, kurias galbūt darote planuodami logistines operacijas

25.03 2024 Žinojimas = Galia
Planavimas logistinėse operacijose užima labai svarbią vietą, o dėl sparčiai besikeičiančios pasiūlos ir paklausos tikrai nėra lengva viską tinkamai padaryti. Apie šią funkciją yra įvairių nuomonių, todėl nenuostabu, kad nemažai įmonių nusprendžia vadovautis „ad-hoc“ metodais, kurie gali lemti klaidas ir nenumatytas išlaidas. Šiame straipsnyje identifikuosime pagrindines logistikos planavimo klaidas bei pateiksime patarimų, kaip jų išvengti. …

Ko šįmet tikėtis iš transporto kainų Europoje?

Praėję metai prekybos ir gamybos įmonėms buvo vieni geriausių. Nepaisant tam tikrų išimčių (pvz., paskutinės mylios logistika, laikui jautrios paslaugos ir t.t.), kainos daugelyje tarptautinės prekybos maršrutų mažėjo. Metų pradžioje kainos buvo šiek tiek pakilusios, tačiau aplinka vis dar palanki. Tikėtina, kad nemaža dalis prekybos ir gamybos įmonių šiuo metu sprendžia klausimą, kiek ilgai ši …