Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Olandija – perspektyvi rinka e – komercijos verslo plėtrai. Atraskite ją!

30.10 2023 E-komercija

Olandija garsėja ne tik stulbinančiu kraštovaizdžiu: kanalais, tulpių laukais, ganyklomis, bet ir unikalia ekonomine aplinka. Ši šalis yra ne tik turistų traukos centras, bet ir puiki rinka visiems, ieškantiems  e-komercijos verslo plėtros galimybių. „HRX“ nuo šių metų pradėjo teikti siuntų gabenimo paslaugas į šią šalį. Šiame straipsnyje pasidalinsime savo įžvalgomis, kodėl Olandija yra ideali vieta e-komercijos plėtrai ir kaip galite išnaudoti šios šalies potencialą savo verslo augimui.

Kodėl Olandija?

Turbūt vienas svarbiausių faktorių, kalbant apie elektroninę komerciją Olandijoje, yra tai, kad šioje šalyje minėtas kanalas yra labai plačiai naudojamas. Teisybės dėlei svarbu paminėti, kad ir konkurencija yra taip pat didelė. Turbūt šiuo metu pagalvojote, tai kur gi čia tas patrauklumas? Atsakymas paprastas – visuomet yra paprasčiau parduoti savo prekę per e-komercijos kanalą iš kitos šalies tiems vartotojams, kurie jau yra jas pirkę. O olandai internetu perka labai daug: aprangą, kompiuterius ir jų įrangą, telekomunikacijos prietaisus, žaislus ir kt. Beje, olandai kai kurių segmentų prekes internetu perka dažniau negu per tradicinius kanalus.

Ne mažiau svarbu ir tai, kad Olandija geografiškai yra patogi šalis norint  vykdyti e-komerciją. Ji idealiai tinka tiek žemyniniam, tiek jūriniam transportui. Roterdamas – didžiausias Europos uostas, į jį galite atsiplukdyti prekes iš viso pasaulio, o vėliau jas paskirstyti po kitas Europos šalis. Penkių šimtų kilometrų atstumu iš šios šalies galite pasiekti 170 mln. vartotojų rinką, o tūkstančio kilometrų atstumu – net 244 mln. vartotojų rinką. Dėl šios priežasties nemaža dalis prekybinių įmonių būtent čia kuria savo distribucinius centrus.

Olandai turi didesnę perkamąją galią, todėl šioje rinkoje gerai perkami aukštos ir vidutinės klasės produktai, tai aktualu mūsų verslui, kadangi mes dažnai konkuruojame būtent šioje pozicijoje.

Statistika ir kiti faktai
 

Olandijos e-komercijos rinka yra didžiulė, joje olandai 2022 m. išleido 33,3 mlrd. Eur. (Statista). Net 72 % gyventojų apsiperka naudodamiesi būtent šiuo kanalu. Populiariausios e-prekybos kategorijos: apranga, namų elektronika, namų apyvokos prekės, sporto prekės, kosmetika, žaislai, knygos, vaistai. Iš viso 2023 m. šalyje buvo daugiau nei 84 tūkst. registruotų elektroninių parduotuvių, tarp kurių dvi populiariausios priskiriamos šioms kategorijoms: mada, namų apyvokos ir sodo prekės. Olandijoje elektroninės parduotuvės tokios populiarios, kad net apie 28 tūkst.  priskiriamos bendrosioms ir jų statistika negali identifikuoti. Tai dar kartą patvirtina faktą, kad olandai elektroninės komercijos kanale perka praktiškai viską.

Aktualu žinoti, kad dauguma pirkėjų prekes norėtų gauti per 3-5 dienas nuo užsakymo. Olandai prioritetą teikia pristatymui į rankas, to pageidauja 82 % vartotojų (Statista). Įdomus faktas, kad net 31 % vartotojų sutinka, kad prekės būtų paliktos prie durų slenksčio, be parašo.

Į ką reikėtų atkreipti dėmesį eksportuotojams?
 

Nors Olandija ypač patraukli rinka, tačiau dėl didelės konkurencijos įėjimas į ją nebus lengvas. Verslai, kurie nori būti sėkmingi šioje šalyje, turės įdėti nemažai pastangų ir gebėti išsiskirti iš konkurentų. Reklamos kaštai šioje srityje taip pat nebus maži, ypač jeigu orientuositės į plačią auditoriją. Žymiai geresnė strategija yra paieškoti neužimtos nišos ir tuomet dėti visas pastangas parduodant šiuos nišinius produktus. Kai rasite nišą, tuomet, norint greičiau ir pigiau pasiekti vartotojus Olandijoje, rekomenduojame vadovautis šiais patarimais.

Atlikti elektroninės komercijos vartotojų tyrimai Olandijoje rodo, kad kompanijoms svarbu atkreipti dėmesį į šias pagrindines sritis:

  1. Personalizuotos produktų rekomendacijos (angl. Personalized product recomendations). Vartotojai Olandijoje mėgsta gauti personalizuotas produktų rekomendacijas (atsižvelgiant į jų pirkimų istoriją, panašaus profilio pirkėjus ir kitas demografines tendencijas). Tad, siekiant pritraukti vartotojus, jums pravers naudoti pažangias marketingo strategijas, kurios padės  segmentuoti klientus ir pateikti jiems pritaikytas rekomendacijas.
  2. Patogūs atsiskaitymo už prekes būdai (angl. Frictionless payment). Olandijos vartotojai, pirkdami elektroninėse parduotuvėse, ypatingą dėmesį skiria atsiskaitymo patogumui. Prekiaudami šioje šalyje, įsitikinsite, kad vartotojai pageidauja atsiskaityti jiems patogiu būdu.
  3. Personalizuoti pasiūlymai (angl. Personalized service). Norint patraukti klientų dėmesį, įmonėms tenka įdėti daug pastangų, nes konkurencija itin didelė. Įprastos marketingo žinutės dažnai pasiklysta bendroje turinio jūroje. Didesnės sėkmės sulauksite, jeigu kursite personalizuotas, konkrečiai vartotojų grupei skirtas žinutes (tai ypač aktualu jaunosios kartos atstovams), o kuriant pasiūlymus atsižvelgsite į tai, kas svarbu konkrečiam prekių segmentui.

Visos išvardintos sritys, vertinant Olandijos vartotojų požiūriu, yra pačios svarbiausios. Tačiau, siekiant nueiti papildomą mylią, galima klientų dėmesį atkreipti, skleidžiant turimą unikalią patirtį visuose savo pardavimo kanaluose (angl. Seamless omni channel experience). Galite pabandyti savo elektroninės komercijos parduotuvėse pritaikyti modernius virtualios ir padidintos realybės sprendimus, olandai yra atviri naujovėms.

Išvados
 

Apibendrinant svarbu paminėti, kad, siaučiant ne itin palankiems ekonominiams vėjams, galėtų atrodyti, kad kiekvieną plėtros strategiją įgyvendinti yra nepaprastai sunku. Tačiau plėtra šiuo laikotarpiu yra dažnai vienintelė išeitis, siekiant neprarasti pajamų. Jeigu jūs eksportuojate į šią rinką arba planuojate tai daryti ateityje, susisiekite su mumis. Pristatysime jūsų prekes Olandijos vartotojams tiesiai į rankas pagal geriausias „HRX“ klientų aptarnavimo tradicijas.

Susisiekti su „HRX“ pardavimų komanda.

Kitos naujienos:

Kasdieniai reisai: kaip veikia „next day“ logistika

26.11 2025 HRX kokybė
„Next day“ pristatymas HRX veikloje nėra rinkodaros pažadas – tai nuosekliai suplanuotų procesų rezultatas. Nors greitą pervežimą deklaruoja daugelis logistikos paslaugų teikėjų, realiai per naktį pristatyti krovinius geba tik nedidelė jų dalis. HRX šį modelį įdiegė kaip standartinę operacijos dalį, o ne kaip išskirtinę paslaugą. Tai įmanoma dėl kryptingų investicijų į infrastruktūrą ir vidinių išteklių …

Kodėl 2026 m. pirkimų vadovai rinksis partnerius pagal vertybes, o ne kainą

20.11 2025 Tvari logistika
Ilgus metus verslo pirkimuose vyravo principas, jog pigiausias laimi. Pirkimų padalinių efektyvumas buvo matuojamas sutaupytomis išlaidomis, išderėtomis nuolaidomis ir optimizuotais kaštais. Tačiau artėjant 2026-iesiems, ši taisyklė ima trauktis į antrą planą. Vis griežtesni aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės reikalavimai, lydimi besikeičiančių klientų ir investuotojų lūkesčių, keičia pirkimų vadovų prioritetus. Žemiausia kaina nebėra vienintelė siekiamybė, vis dažniau …

HRX pradeda kasdienius reisus į ir iš Vokietijos 🇩🇪

10.11 2025 Uncategorized
HRX plečia tarptautinių maršrutų tinklą – nuo šiol siūlome kasdienius krovinių pervežimus į ir iš Vokietijos. Ši kryptis užtikrina greitą, reguliarų ir patikimą krovinių judėjimą tarp Lietuvos, Baltijos šalių ir vienos didžiausių Europos rinkų. Reguliarūs reisai leidžia įmonėms planuoti tiekimo grandines tiksliau, mažinti laukimo laiką ir efektyviau valdyti logistikos kaštus. Kasdieniai HRX reisai į Vokietiją …

Baltijos šalių logistika: vienas regionas, trys skirtingos realijos

Baltijos šalys dažnai pristatomos kaip vienas logistikos regionas, tačiau naujausi 2024-2025 m. duomenys rodo vis labiau ryškėjančius skirtumus. Lietuva išlaiko lyderystę kelių ir jūrų transporte, Latvija patiria struktūrinius iššūkius, o Estija orientuojasi į ilgalaikes investicijas ir infrastruktūros modernizaciją. Šie pokyčiai formuoja naują Baltijos transporto pusiausvyrą, kurioje Lietuva tampa pagrindiniu regiono logistikos centru. Kelių transportas: Lietuva …

Elektromobiliai sunkiojoje logistikoje: realybė ar neišvengiama transformacija Lietuvoje?

28.10 2025 Tvarumas
Sunkusis transportas sudaro reikšmingą dalį ES kelių transporto CO2 emisijų – daugiau nei ketvirtadalį.  Atsižvelgiant į Europos žaliojo kurso tikslus, iki 2030 m. net 30 proc. naujų sunkvežimių turės būti nulinės emisijos. Vis daugiau Europos miestų apriboja dyzelinių transporto priemonių eismą, o kelio mokesčiai ir CO₂ emisijų prekyba tampa papildomu spaudimu logistikos sektoriui. Tačiau ar …

Rudens logistikos pikas: kodėl planavimas yra kritiškai svarbus

14.10 2025 Žinojimas = Galia
Rugsėjo-gruodžio mėnesiais logistika pasiekia didžiausią apkrovą. Šiuo periodu staigiai išauga e. komercijos užsakymų skaičius, mažmeninės prekybos tinklai pildo sandėlius šventinei prekybai, o gamybos įmonės kaupia žaliavas ir prekes sandėliuose. Baltijos ir Skandinavijos regione šis sezoninis šuolis itin ryškus – rudens piko metu krovinių srautai vidutiniškai padidėja apie trečdalį. Šis laikotarpis verslui tampa logistikos efektyvumo testu. …