Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Vienas iš tvarių prekės ženklų lyderių: „Brambles“ pavyzdys

Ieškojome tvarių logistikos kompanijų, kurių sėkmės pavyzdžiu galėtume pasidalinti, ir radome. Iš karto norime informuoti, kad tai ne įprasta logistikos kompanija, nes ši bendrovė užsiima  palečių ir kitų gabenime reikalingų daiktų, kurie gali būti naudojami pakartotinai, gamyba ir nuoma, o jos veikla yra paremta dalijimosi tarp skirtingų įmonių principais. Nors šios bendrovės veikla yra nutolusi nuo tradicinės logistikos, tačiau jos patirtis gali suteikti vertingų pamokų  ir idėjų visam logistikos sektoriui, kurios būtų vertingos žengiant tvarumo keliu.

„Brambles“ veiklos apžvalga

„Brambles“ veikia daugiau nei 60 šalių. Įmonė tiekia daugkartinio naudojimo padėklus, dėžes ir konteinerius įvairiuose verslo sektoriuose veikiančioms bendrovėms: greito vartojimo prekių, šviežių produktų, gėrimų, mažmeninės prekybos ir gamybos įmonėms. „Brambles“ pagrindinis verslo modelis sukasi apie telkimo koncepciją, kuri apima  dalijimąsi šiuo turtu ir pakartotinį jo naudojimą. Šis modelis sumažina vienkartinių pakuočių ir žaliavų paklausą, skatina tvaresnę tiekimo grandinę. 2023 m. ši kompanija „Corporate Knights“ tvarumo reitinge užėmė 3 vietą. Tai aukščiausia vieta, kuri kada nors buvo suteikta logistikos srityje dirbančiai įmonei.

„Brambles“ įsipareigojimas siekti tvarumo atsiskleidžia jų novatoriškame dalijimosi ir pakartotinio naudojimo verslo modelyje. Pateikdama daugkartinio naudojimo padėklus ir konteinerius, „Brambles“ sumažina vienkartinių pakuočių poreikį, o tai sumažina neigiamą poveikį aplinkai. Šis metodas ne tik sumažina atliekų kiekį, bet ir tausoja išteklius, pvz., medieną ir plastiką, kurie priešingu atveju būtų naudojami vienkartinių produktų gamybai. Bendradarbiavimas yra „Brambles“ tvarumo strategijos kertinis akmuo. Bendrovė glaudžiai bendradarbiauja su savo klientais, kurdama pritaikytus sprendimus, kurie padėtų spręsti konkrečias tvarumo problemas. Viena reikšmingų iniciatyvų yra programa „Zero Waste Worlds“, kurios tikslas – pašalinti atliekas, panaikinti tuščias transporto mylias ir sumažinti tiekimo grandinių neefektyvumą. Vykdydama šią programą, „Brambles“ bendradarbiauja su klientais, siekdama įgyvendinti geriausią praktiką, mažinančią poveikį aplinkai ir didinančią veiklos efektyvumą.

Įdomu tai, kad kompanija nuolat ieško būdų, kaip dar labiau padidinti savo ir klientų tiekimo grandinės efektyvumą bei tvarumą. Jų „BXB Digital“ padalinys naudoja duomenų analizę, kad suteiktų įžvalgų apie turto panaudojimą, maršrutų optimizavimą ir atsargų valdymą. Rinkdama ir analizuodama duomenis iš plataus savo tinklo, „Brambles“ gali numatyti paklausą, sumažinti transportavimo išlaidas ir sumažinti logistikos operacijų poveikį aplinkai. Ši skaitmeninė transformacija leidžia „Brambles“ savo klientams pasiūlyti dar efektyvesnius ir tvaresnius sprendimus.

Naudingos pamokos tradicines logistikos paslaugas teikiantiems verslams

Tradicinės logistikos įmonės gali pasimokyti iš kelių vertingų „Brambles“ tvarumo praktikos pamokų:

  1. Žiedinės ekonomikos principų taikymas. Žiedinės ekonomikos modelio, kaip „Brambles“ telkimo sistemos, naudojimas gali žymiai sumažinti atliekų ir išteklių suvartojimą. Logistikos įmonės galėtų išnagrinėti galimybes savo tiekimo grandinėse įdiegti pakartotinio turto tarp partnerių panaudojimo variantus. Žinoma, daugeliui logistikos kompanijų atstovų tai kol kas gali pasirodyti kaip utopija, nes visi bijo prarasti klientus. Bet kodėl, pavyzdžiui, juk kelios įmonės galėtų susikurti bendrą krovinių sistemą, kur būtų dalijamasi kroviniais, atsižvelgiant į maršrutus. Tokiu atveju būtų galima mažinti tuščių kilometrų kiekį ir optimizuoti vietą priekabose.
  2. Skaitmeninių naujovių svarba. Norint mažinti išmetimą, labai svarbu investuoti į skaitmenines technologijas. Duomenų analizė gali suteikti veiksmingų įžvalgų, padedančių optimizuoti maršrutus, valdyti atsargas ir sumažinti transportavimo išlaidas, kartu sumažinant poveikį aplinkai.
  3. Bendradarbiavimo pranašumai. Norint pasiekti tvarumo tikslų, būtina glaudžiai bendradarbiauti su klientais. Logistikos įmonės ir jų klientai kartu gali kurti novatoriškus sprendimus, kurie sumažina atliekų, išmetamųjų teršalų kiekį ir pagerina bendrą tiekimo grandinės veikimą. Be abejo, svarbus ir finansinis aspektas, ir partnerystė. Tvarių sprendimų diegimas logistikos įmonėms kainuoja brangiai, todėl prie šių sprendimų įgyvendinimo turėtų prisidėti visos tiekimo grandinėje dalyvaujančios pusės.
  4. Tvarumas apsimoka. „Brambles“ pavyzdys dar kartą patvirtiną faktą, kad kurti tvarius produktus ir paslaugas apsimoka. Taikydama inovacijas, ši kompanija sugebėjo įgyti ir netgi suformuoti partnerystes su didžiausiomis pasaulio įmonėmis, pvz., „Unilever“ ir „Wallmart“. Ši kompanija taip pat įrodė, kad tvarumas padeda taupyti lėšas, tačiau, vertinant šį sutaupymą, svarbu žiūrėti ne į atskiras kainos dedamąsias, bet vertinti ir didesnį vaizdą.

Išvados

„Brambles“ įsipareigojimas siekti tvarumo ir inovacijų yra puikus pavyzdys tradicinėms logistikos įmonėms. Taikydamos žiedinės ekonomikos principus, investuodamos į skaitmenines technologijas ir skatindamos glaudų bendradarbiavimą su klientais, logistikos įmonės gali pasiekti reikšmingos pažangos aplinkosaugoje ir turėti iš šios veiklos naudos. Apie tai logistikos kompanijoms svarbu galvoti jau dabar, kadangi yra daug šansų, jog pasaulis, siekdamas sumažinti emisijas, turės imtis daug radikalesnių priemonių, nes neužteks veikloje naudoti vien  tik atsinaujinančią energetiką.

Jeigu jūs šiuo metu ieškote transporto partnerio, kuris aktyviai siekia mažinti emisijas, kviečiame susisiekti su mūsų pardavimų komanda. Mes rasime greitą, tvarų ir kokybišką transporto spendimą jūsų kroviniams.

Susisiekti su HRX pardavimų komanda

Kitos naujienos:

Elektromobiliai logistikoje: tvarus sprendimas ar dar viena mada?

08.07 2025 Tvarumas
Elektromobiliai sunkvežimių sektoriuje ilgai buvo laikomi nišine inovacija. Tačiau Europos Sąjungos klimato politika jau nepalieka pasirinkimo – transporto sektorius turi mažinti emisijas. Ar elektriniai vilkikai jau šiandien gali tapti ekonomišku sprendimu logistikos įmonėms? Kur šiandien realiai yra riba tarp tvarumo ir rinkodaros deklaracijų? ES spaudimas stiprėja: skaičiuoti CO₂ tampa privalu Pagal naujausius ES reikalavimus, sunkvežimių …

„Pristatyta“ dar nereiškia „gauta“: kas stringa paskutinėje mylioje?

30.06 2025 Paskutinė mylia
Logistikos sistema rodo, kad siunta pristatyta. Kurjeris pažymėjo, maršrutas užbaigtas, visi žingsniai atlikti. Tačiau klientas sako priešingai – siuntos nėra. Šis scenarijus dažnas ne dėl technologinių spragų, o dėl nesutampančių praktikų ir lūkesčių, ypač paskutinėje logistikos grandies atkarpoje. Tai vieta, kur iš pažiūros smulki komunikacijos detalė gali nulemti, ar klientas liks patenkintas, ar pateiks pretenziją. …

Vasara: atostogų metas ar iššūkių laikas?

26.06 2025 Žinojimas = Galia
Vasara – ne vien atostogų džiaugsmai, bet ir rimtų iššūkių metas. Tyrimai rodo, kad net 8 iš 10 darbuotojų vasarą turi pavaduoti atostogaujančius kolegas, o dėl pavadavimo jų darbo krūvis padidėja 26–50%. Paradoksalu, bet logistikoje šiltasis sezonas kartais karštesnis ne tik dėl oro, bet ir dėl darbų tempo – juk klientų poreikiai niekur nedingsta. Pavadavimas …

5 sprendimai, padedantys sumažinti siuntų vėlavimus

21.05 2025 Žinojimas = Galia
Siuntų vėlavimai – viena dažniausių klientų nepasitenkinimo priežasčių, o verslui – papildomos sąnaudos, reputacijos rizika ir sutrikusi veiklos grandinė. Nors dalis veiksnių (kaip orai ar transporto trikdžiai) yra nekontroliuojami, daug siuntų uždelsimų įvyksta dėl netikslių duomenų, neparuoštos pakuotės ar netinkamo pristatymo tipo pasirinkimo. Šiame straipsnyje apžvelgiame penkis praktinius sprendimus, padedančius įmonėms sumažinti siuntų vėlavimo riziką: …

Logistika: prekės ženklo reputacijos variklis ar trukdis?

15.05 2025 Žinojimas = Galia
Šiuolaikinėje rinkoje, kur konkurencija dėl klientų dėmesio milžiniška, prekės ženklo reputacija yra neįkainojamas turtas. Dažnai ją lemia ne tik pats produktas ar paslauga, bet ir tai, kaip efektyviai ir patikimai klientą pasiekia užsakytos prekės. Logistika – pristatymo greitis, punktualumas, informavimas – tapo svarbiu prekės ženklo sėkmės veiksniu. Ką klientai įsimena labiau: žaibišką pristatymą ar vėluojantį …

Ar jūsų logistikos strategija pasiruošusi sezono pikams?

30.04 2025 Žinojimas = Galia
Šventiniai laikotarpiai ir didieji išpardavimai dažnai tampa didžiausiu išbandymu įmonių tiekimo grandinėms. Vos per kelias savaites užsakymų srautai gali išaugti kelis kartus, o net menkiausia spraga logistikoje gali brangiai kainuoti – nuo vėluojančių pristatymų iki prarastų pajamų ir klientų pasitikėjimo. Ar jūsų logistikos strategija pasiruošusi šioms piko bangoms? Toliau aptarsime, kaip tinkamai pasirengti, su kokiais …