Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

5 sprendimai, padedantys sumažinti siuntų vėlavimus

Siuntų vėlavimai – viena dažniausių klientų nepasitenkinimo priežasčių, o verslui – papildomos sąnaudos, reputacijos rizika ir sutrikusi veiklos grandinė. Nors dalis veiksnių (kaip orai ar transporto trikdžiai) yra nekontroliuojami, daug siuntų uždelsimų įvyksta dėl netikslių duomenų, neparuoštos pakuotės ar netinkamo pristatymo tipo pasirinkimo. Šiame straipsnyje apžvelgiame penkis praktinius sprendimus, padedančius įmonėms sumažinti siuntų vėlavimo riziką: nuo tinkamo žymėjimo iki procesų automatizavimo.

1. Tinkamas siuntų žymėjimas

Kad siunta neklaidžiotų tarp terminalų, etiketės turi būti klijuojamos ant plokščio, švaraus paviršiaus – geriausia dėžės šone, ne per siūles ar kraštus. Pašalinkite senus lipdukus, naudokite tik aiškiai skaitomas etiketes ir venkite jų klijavimo ant blizgių paviršių. Brūkšninis kodas turi būti lengvai nuskenuojamas, o siuntėjo ir gavėjo duomenys tikslūs. Papildomi užrašai, kaip „FRAGILE“ ar „ŠALDYTI“, padeda išvengti netinkamo elgesio su siunta.

2. Kada rinktis ekspres, o kada planinį pristatymą

Ekspres pristatymas (1–2 darbo dienos) tinka skubioms, terminuotoms ar didelę vertę turinčioms siuntoms. Tačiau įprastoms prekių atsargoms, kur svarbus kaštų efektyvumas, galima planuoti iš anksto ir naudotis ekonomišku, bet lėtesniu pristatymo tipu. Aiškus siuntų prioritetų nustatymas padeda išvengti pabrangimo arba neplanuotų vėlavimų.

3. Paruošimas dar prieš perduodant siuntą vežėjui

Tinkama pakuotė yra ne mažiau svarbi nei greitas vežimas. Dėžė turi būti tvirta, proporcinga turiniui, su sandariai užklijuotais kraštais. Siuntos viduje – apsauginė medžiaga, kad krovinys nesislinktų. Dokumentuose nurodykite visą reikalingą informaciją: pilną adresą, turinį, vertę, paskirtį. Klaidingi arba neaiškūs duomenys tampa dažna vėlavimo priežastimi.

4. Automatizuoti ir kontroliuoti

Naudokite skaitmeninius įrankius: transporto valdymo sistemas, elektronines etiketes, užsakymų stebėseną. Automatizuoti procesai padeda išvengti žmogiškų klaidų, o nuolatinė siuntų stebėsena leidžia laiku pastebėti nukrypimus ir reaguoti, dar prieš klientui pradėjus skųstis.

5. Bendradarbiavimas su vežėjais

Efektyvus bendravimas su kurjerių ir logistikos partneriais – raktas į sklandų procesą. Būkite pasiruošę greitai atsakyti į papildomus klausimus, pateikti trūkstamus dokumentus ar patikslinti informaciją. Nuolatinė komunikacija taip pat padeda numatyti galimus vėlavimus ir rasti sprendimus dar prieš jiems įvykstant.

 

 

Kitos naujienos:

HRX pradeda kasdienius reisus į ir iš Vokietijos 🇩🇪

10.11 2025 Uncategorized
HRX plečia tarptautinių maršrutų tinklą – nuo šiol siūlome kasdienius krovinių pervežimus į ir iš Vokietijos. Ši kryptis užtikrina greitą, reguliarų ir patikimą krovinių judėjimą tarp Lietuvos, Baltijos šalių ir vienos didžiausių Europos rinkų. Reguliarūs reisai leidžia įmonėms planuoti tiekimo grandines tiksliau, mažinti laukimo laiką ir efektyviau valdyti logistikos kaštus. Kasdieniai HRX reisai į Vokietiją …

Baltijos šalių logistika: vienas regionas, trys skirtingos realijos

Baltijos šalys dažnai pristatomos kaip vienas logistikos regionas, tačiau naujausi 2024-2025 m. duomenys rodo vis labiau ryškėjančius skirtumus. Lietuva išlaiko lyderystę kelių ir jūrų transporte, Latvija patiria struktūrinius iššūkius, o Estija orientuojasi į ilgalaikes investicijas ir infrastruktūros modernizaciją. Šie pokyčiai formuoja naują Baltijos transporto pusiausvyrą, kurioje Lietuva tampa pagrindiniu regiono logistikos centru. Kelių transportas: Lietuva …

Elektromobiliai sunkiojoje logistikoje: realybė ar neišvengiama transformacija Lietuvoje?

28.10 2025 Tvarumas
Sunkusis transportas sudaro reikšmingą dalį ES kelių transporto CO2 emisijų – daugiau nei ketvirtadalį.  Atsižvelgiant į Europos žaliojo kurso tikslus, iki 2030 m. net 30 proc. naujų sunkvežimių turės būti nulinės emisijos. Vis daugiau Europos miestų apriboja dyzelinių transporto priemonių eismą, o kelio mokesčiai ir CO₂ emisijų prekyba tampa papildomu spaudimu logistikos sektoriui. Tačiau ar …

Rudens logistikos pikas: kodėl planavimas yra kritiškai svarbus

14.10 2025 Žinojimas = Galia
Rugsėjo-gruodžio mėnesiais logistika pasiekia didžiausią apkrovą. Šiuo periodu staigiai išauga e. komercijos užsakymų skaičius, mažmeninės prekybos tinklai pildo sandėlius šventinei prekybai, o gamybos įmonės kaupia žaliavas ir prekes sandėliuose. Baltijos ir Skandinavijos regione šis sezoninis šuolis itin ryškus – rudens piko metu krovinių srautai vidutiniškai padidėja apie trečdalį. Šis laikotarpis verslui tampa logistikos efektyvumo testu. …

Kokybė logistikoje: kas tai ir kodėl svarbi klientui?

01.10 2025 HRX kokybė
Kiekvienas logistikos paslaugų užsakovas tikisi, kad jo krovinys bus pristatytas laiku, saugiai ir be nesklandumų. Tam, kad šie lūkesčiai būtų pateisinti, logistikos įmonė turi užtikrinti aukštą paslaugų kokybę. Paslaugų kokybė logistikoje apima ne tik greitą prekių pervežimą, bet ir visą spektrą veiksnių, lemiančių teigiamą kliento patirtį.  Logistikos kokybė – tai logistikos paslaugų gebėjimas nuosekliai pateisinti …

Duomenų analitika kaip paslauga: logistikos sektoriaus transformacija

24.09 2025 Žinojimas = Galia
Šiuolaikinė logistika išgyvena struktūrinę transformaciją – iš tradicinės transporto ir sandėliavimo paslaugos ji tampa duomenimis grįsta verslo sprendimų platforma. Pastaraisiais metais itin sparčiai plinta modelis „Analytics as a Service“ (AaaS), kai logistikos partneriai klientams ne tik perveža krovinius, bet ir teikia duomenų analitikos įrankius. Trendai, kurie keičia žaidimo taisykles Prognozinė analitika (predictive analytics) Ne tik …