Privatumo ir slapukų politika Skaityti daugiau
Nustatykite regioną: Lithuania

Kaip išsaugoti klientą recesijos metu?

Patenkinti ir lojalūs klientai –  puikių finansinių rezultatų garantas.

Didžiajai daugumai Lietuvos verslų pastarieji dveji metai buvo ypatingai geri. Dėl pandemijos ir sutrūkinėjusių pasaulinių tiekimo grandinių Lietuvoje gaminamos prekės tapo labai paklausios. Tai, žinoma, turėjo teigiamą poveikį pardavimo pajamoms ir pelningumui.

Tačiau, deja, padėtis po truputį keičiasi. Dėl išaugusios infliacijos ir ekonomikos sulėtėjimo lėtėja vartojimas. Šiuo metu dažnai klientai pradeda vertinti kiekvieną savo tiekėją ir šis vertinimas atliekamas ne vien per kainos prizmę, bet ir per produktų kokybės prizmę.

Neretai atsitinka taip, kad ekonominio pakilimo metu įmonės praranda kontrolę ir apleidžia klientus. Priežastys, klostantis tokiai situacijai, būna įvairios. Visų pirma, išaugusios pajamos išaugina ir darbo krūvius, todėl lieka mažiau laiko klientų aptarnavimui. Taip pat reikėtų nepamiršti fakto, kad kai rodikliai yra geri, įmonės visuomet stengiasi maksimaliai išnaudoti susidariusias galimybes, todėl prisiimama daugiau užsakymų, negu galima apdoroti, o tai vėlgi neigiamai veikia klientų aptarnavimą.

Norime pasidalinti su Jumis keletu patarimų, ką daryti, jeigu visgi nepavyko užtikrinti puikios paslaugų kokybės, tačiau siekiate išsaugoti klientus šiuo pasikeitusiu laikotarpiu.

Kaip išsaugoti klientą?

Gerinkite logistinį paslaugų atlikimą. Pandemijos laikotarpiu dauguma įmonių buvo susitaikiusios su vėluojančiais kroviniais, nes kitų išeičių tiesiog nebuvo. Dabar, kai tiekimo ir logistinės grandinės po truputį tvarkosi, labai svarbu peržiūrėti savo pristatymo laikus ir juos tobulinti kartu su gerėjančia situacija. Jeigu to nepadarysite laiku, o Jūsų konkurentai šioje vietoje bus greitesni, Jūs galite pralaimėti konkurencinę kovą.

Apklauskite savo klientus. Šis patarimas, žinoma, elementarus, tačiau dažnai įmonės į klientų apklausas žiūri atmestinai arba ieško saugių variantų, siekdamos išvengti  neigiamos informacijos, nenorėdamos išgirsti jos. Tačiau atlikta apklausa galėtų būti tas pirmas žingsnis, pradedant gerinti situaciją, jeigu ji buvo sublogusi pastaruoju metu . Rekomenduojame nebijoti išeiti už komforto zonos ribų ir klausimynus sudaryti taip, kad jie maksimaliai atskleistų tikrąją padėtį. Taip pat svarbu šias apklausas organizuoti kasmet, kad galėtumėte sekti savo įmonės progresą arba regresą ir atlikti reikalingus korekcinius veiksmus. Atlikdami apklausą, stenkitės kuo smulkiau išsiaiškinti kiekvieno savo padalinio veiklą. Ypatingai atkreipkite dėmesį į logistinį paslaugos išpildymą, kadangi pandemijos laikotarpiu šioje vietoje buvo daug nesklandumų.

Skirkite dėmesį komunikacijai su klientais. Recesijos ir aukštų kainų laikotarpiu Jūsų klientai tampa ypatingai jautrūs bet kokiems pokyčiams, susijusiems su kaina ir paslaugų kokybe. Geriausias būdas sumažinti  galimą trintį –  investuoti į tinkamą ir savalaikį komunikacijos užtikrinimą. Apie bet kokius pokyčius, įskaitant ir gerus, kurie paveiks Jūsų klientus, komunikuokite iš anksto ir  išnaudodami visus įmanomus kanalus.

Netaupykite kokybės sąskaita. Artėjant sunkiems laikams, įmonės ieško būdų, kaip sutaupyti lėšas ir optimizuoti pinigų srautus. Gali kilti pagunda atsisakyti tam tikrų išlaidų, susijusių su Jūsų parduodamų produktų kokybe, tokių kaip: greitas pristatymas, patikimų tiekimo grandinės partnerių keitimas, pigesnėmis, tačiau mažiau kokybiškomis opcijomis ir kt. Rekomenduojame to nedaryti, kadangi taupydami kokybės sąskaita galite negrįžtamai pakenkti savo prekės ženklui.

Galėtume rasti ir daugiau patarimų, bet šie, mūsų manymu, ypatingai svarbūs. Apibendrinant galima pasakyti, kad sunkmečiai ateina ir praeina. Visi juos pamiršta, tačiau klientai visada prisimena, kaip Jūs su jais elgėtės tiek geru laikotarpiu, tiek ir sunkmečiu. Todėl linkime nemesti pasirinkto kelio  ir rūpintis savo klientų aptarnavimo kokybe, ypač dabar, sunkmečiu.

Jeigu jums reikalingas patikimas, skubių siuntų gabenimo partneris, susisiekite su mumis.

 

Kitos naujienos:

Kaip dekarbonizacija paveiks logistikos paslaugas

25.03 2024 Tvari logistika
HRX“ jau daugiau nei 25 metus teikia laikui jautrių dalinių krovinių gabenimo paslaugas. Norint  sėkmingai veikti šioje srityje, svarbu įvertinti naujausias tendencijas, viena iš jų – tvarumas. Kadangi mes savo įmonėje aktyviai diegiame su tvarumu susijusius sprendimus, pasvarstysime, kaip tvarumo reikalavimai paveiks skirtingas logistikos, įskatinant ir laikui jautrias, paslaugas. Skirtingos galimybės ir iššūkiai Apie iššūkius …

5 klaidos, kurias galbūt darote planuodami logistines operacijas

25.03 2024 Žinojimas = Galia
Planavimas logistinėse operacijose užima labai svarbią vietą, o dėl sparčiai besikeičiančios pasiūlos ir paklausos tikrai nėra lengva viską tinkamai padaryti. Apie šią funkciją yra įvairių nuomonių, todėl nenuostabu, kad nemažai įmonių nusprendžia vadovautis „ad-hoc“ metodais, kurie gali lemti klaidas ir nenumatytas išlaidas. Šiame straipsnyje identifikuosime pagrindines logistikos planavimo klaidas bei pateiksime patarimų, kaip jų išvengti. …

Ko šįmet tikėtis iš transporto kainų Europoje?

Praėję metai prekybos ir gamybos įmonėms buvo vieni geriausių. Nepaisant tam tikrų išimčių (pvz., paskutinės mylios logistika, laikui jautrios paslaugos ir t.t.), kainos daugelyje tarptautinės prekybos maršrutų mažėjo. Metų pradžioje kainos buvo šiek tiek pakilusios, tačiau aplinka vis dar palanki. Tikėtina, kad nemaža dalis prekybos ir gamybos įmonių šiuo metu sprendžia klausimą, kiek ilgai ši …

Naujas tvarių prekių ženklų lyderis: „Radius Recycling” pavyzdys

27.02 2024 Tvarumas
Jau kurį laiką analizuojame sėkmingai veikiančias ir savo veiklą tvarumu grindžiančias organizacijas, jeigu įdomi ši tema, daugiau straipsnių apie tai galite rasti čia. Vis nenustojame stebėtis, kiek daug skirtingų įmonių iš įvairių verslo sektorių geba veikti ne tik sėkmingai, bet ir tausoti aplinką. Šiandien pasidalinsime vienos įmonės istorija, kuri rinkoje žinoma jau daugiau nei šimtą …

Keičiasi pasaulio ekonomika, privalo keistis ir gamybos sektorius

27.02 2024 Žinojimas = Galia
Nestabili pastarųjų 4 metų padėtis daugelį gamybos įmonių vertė ieškoti naujų būdų, kaip suvaldyti augančias sąnaudas, infliaciją, žaliavų trūkumą, ieškoti naujų rinkų savo produkcijai ir spręsti daug kitų iššūkių. Nepaisant iškilusių nesklandumų, gamybos sektoriuje dirbantys profesionalai privalėjo siekti akcininkų iškeltų tikslų bei  suvaldyti nuolatines prekybą ir gamybą veikiančias rizikas. Šiandien, norint nepasiklysti šioje dinamiškoje aplinkoje, …

Gamybinės įmonės atranda e-komerciją: į ką atkreipti dėmesį, vykdant logistines operacijas?

27.02 2024 E-komercija
Anksčiau e-komercijos veikla dažniausiai užsiimdavo prekybinės įmonės arba tos bendrovės, kurios parduodavo B2C sektoriuje. Šiuo metu situacija sparčiai keičiasi, kadangi vis daugiau gamybinių įmonių, netgi tos, kurios pardavinėja B2B sektoriui, atranda e-komercijos kanalą. Prognozuojama, kad ateityje tokių įmonių tik daugės. Šiame straipsnyje aptarsime pagrindines priežastis, kodėl vyksta šis pokytis, bei atkreipsime dėmesį į tai, su …