Privatumo ir slapukų politika Skaityti daugiau
Nustatykite regioną: Lithuania

Transportavimo greičio ir tikslumo era. Kiek kainuoja laiku nepristatytas krovinys?

Pastaruosius dvidešimt metų galime drąsiai vadinti prekių pristatymo terminų mažinimo ir laiku pristatytų krovinių rodiklių didinimo era. Ši transformacija įvyko, nes prekybos ir gamybos įmonės nuolat ieškojo būdų, kaip optimizuoti savo tiekimo grandines,  kaip sukurti didesnę vertę savo klientams ir taip išsiskirti iš konkurentų. Šioje veiklos efektyvumo paieškoje buvo suprasta, kad atsakymas slypi greitose ir tiksliose krovinių transportavimo paslaugose. Tokie klientų reikalavimai paskatino logistikos bendroves ieškoti vis naujų sprendimų, leisiančių krovinius pristatyti greičiau ir tiksliau.

„HRX“ pastebi, kad vis daugiau įmonių renkasi greitesnes ir tikslesnes transportavimo galimybes. Šiame straipsnyje detaliau paanalizuosime, kodėl bendrovėms labai svarbu greitis ir kiek iš tikrųjų kainuoja laiku nepristatytas krovinys.

Greitų ir tikslių transporto paslaugų svarbia
 

Visų pirma, logistikos paslaugos susiję su tiekimo paklausos neapibrėžtumu. Prognozuoti paklausą vis dar yra didelis iššūkis. Taip, rinkoje jau yra įvairių dirbtiniu intelektu valdomų įrankių, kurie palengvina šį darbą, tačiau tikslumo jie dar negarantuoja. Tuščios prekių lentynos įmonėms generuoja nuostolį,  todėl verslas siekia jas užpildyti kuo greičiau. Taigi svarbu garantuoti greitą prekių pristatymą, vos tik gaunamas signalas apie jų trūkumą.

Ilgos  tiekimo grandinės – tai dar vienas iššūkis, nes vėlavimas arba nepilnas užsakymo įvykdymas vienoje etapo dalyje sukuria grandininę reakciją visiems grandinės dalyviams. Dažnai vidurinės ir paskutinės mylios transportavimas sausuma yra ta bendros grandinės dalis, kurią galima lengviausiai prognozuoti. Būtent todėl jos tampa vienu pagrindinių įrankių, gesinant gaisrus, kurie kyla dėl įvairių nenumatytų situacijų.

Įmonės, kurių veikloje dominuoja brangios žaliavos ir prekės, naudoja skubias transportavimo paslaugas, nes taip siekia padidinti savo pelningumą. Kuo greičiau transportuojamos prekės, tuo mažiau reikia įšaldyti lėšų sandėlyje ir tuo patogiau taupyti pinigines lėšas.

Kita priežastis, dėl ko įmonės ieško būdų, kuo tiksliau ir greičiau transportuoti prekes, yra susijusi su noru patenkinti savo klientų poreikius ir taip išsiskirti iš konkurentų. Tyrimai rodo, kad klientams laiku pristatyti, nesugadinti kroviniai teigiamai veikia prekybą vykdančių įmonių prekių ženklo reputaciją ir didina galimybę, kad klientas paslaugomis naudosis dar kartą.  Tad įmonės, galinčios užtikrinti lanksčias krovinio pristatymo sąlygas, yra daug pranašesnės, lyginant su tomis, kurios to nedaro. 

Kokias papildomas išlaidas generuoja laiku nepristatytas arba ilgai kelyje užsibuvęs krovinys? Į ką atkreipti dėmesį, renkantis logistikos partnerį?
 

Vis dar pasitaiko situacijų, kai krovinio siuntėjai, vertindami paslaugų teikėjus, apžvelgia tik vieną aspektą – kainą, tačiau neanalizuoja kitų parametrų. Išvardinsime keletą papildomų duomenų,  kuriuos naudinga įvertinti, renkantis transporto įmonę.

Vienas paprasčiausių metodų – įvertinti bendrą transporto paslaugų kainą: susiskaičiuoti, kiek kainuoja kiekviena diena, kol krovinys yra kelyje, ir pridėti pervežimo kaštus. Jeigu krovinio vertė yra 1 mln. Eur, tuomet viena diena kelyje jums kainuoja apie 165 Eur (1000000*6%/365). Pateiksime pavyzdį, kaip galėtumėte tai pritaikyti praktikoje. Jeigu randate paslaugų teikėją, kuris gali pristatyti prekę viena diena greičiau, tačiau jų pasiūlymas yra 140 Eur brangesnis, lyginant su teikėju, kuris tai padarys lėčiau, jums naudingiau samdyti brangesnį paslaugų teikėją.

Greitesnis žaliavų judėjimas taip pat didina apyvartumą. Įmonės, kurios greičiau atsiveža žaliavas ir pristato prekes klientams, daugiau parduoda ir didina savo apyvartą bei pelną. Šis rodiklis labai svarbus ekonominio pakilimo laikais ir ypač įmonėms, kurių produkcija yra paklausi. Analizuodami  transporto pasiūlymus, įvertinkite, kokį kiekį krovinių pristatytumėte veždami įprastai ir kiek, jei pagreitintumėte šį procesą. Tuomet įvertinkite, kokią maržos dalį uždirbtumėte papildomai, jeigu ji didesnė nei brangesnio transporto galimybė, kurią mokėtumėte pristatant krovinius greičiau. Vadinasi, jums ši galimybė yra naudinga.

Krovinių vėlavimas yra dar vienas aspektas, kurį sunku tinkamai įvertinti. Vėlavimas gali generuoti nuostolį, numatytą sutartyje, jei nesilaikoma jos sąlygų, arba dėl dažno krovinių vėlavimo galite prarasti klientą. Kita vertus, jeigu jūs neturėsite galimybės greičiau pristatyti krovinius, o jūsų konkurentai tai garantuos, jūsų bendrovei bus sunku susirasti arba išlaikyti klientus.

Apibendrinant galima pasakyti, kad greitas krovinių gabenimas kuria vis didesnę vertę, prekybą vykdančioms įmonėms. Tikėtina, kad situacija ir ateityje tokioms įmonėms bus palanki, nes šiuolaikinis pirkėjas yra įpratęs prekes gauti greitai. „HRX“ gali padėti per 24-72 valandas nuo užsakymo pateikimo pasiekti jūsų klientus Baltijos šalyse, Suomijoje, Švedijoje, Danijoje ir Lenkijoje. Šiomis kryptimis transportuojame pavojingus, greitai gendančius, jautrius krovinius bei nestandartinių matmenų siuntas. Susisiekite su mumis ir mes atsiųsime jums labiausiai tinkantį pasiūlymą.

Susisiekti su „HRX“ pardavimų komanda.

Kitos naujienos:

Kokių priemonių gali prireikti, stengiantis suvaldyti klimato kaitą?

02.05 2024 Tvarumas
Tvarumas daugeliui iš mūsų asocijuojasi su mažiau taršia transporto priemone ar tvaresniu rūbu. Kai kas mano, kad to ir užtenka. Ar tikrai? Ekspertai teigia, kad ne. Pasak jų, jau esame pasiekę tokią ribą, kad, norint išvengti tragiškų pasekmių, mums visiems reikės imtis drastiškų priemonių, įskaitant ir gyvenimo būdo, prie kurio esame visi pripratę, keitimo. Straipsnyje …

Trys logistikos valdymo klaidos. Kaip jų išvengti?

Logistikos valdymas – tai sudedamoji organizacijos veiklos dalis, nulemianti prekių ir paslaugų judėjimo efektyvumą. Nors iš pirmo žvilgsnio šios srities užduotys gali pasirodyti paprastos,  iš tiesų logistika yra sudėtinga veiklų ir procesų grandinė, kuri reikalauja atidaus planavimo ir koordinavimo. Pastaruoju metu šio padalinio funkcijų kiekis, o kartu ir reikšmė, išaugo. Proaktyvios įmonės jau seniai suprato, …

Tiekėjų vertinimo sistema. Kas tai?

02.05 2024 Žinojimas = Galia
Tiekėjų vertinimo sistema – tai viena svarbiausių funkcijų, norint užtikrinti savo parduodamų prekių kokybę. Ši sistema leidžia stebėti, kaip laikomasi sutartyse aptartų sąlygų, taip pat ji padeda optimizuoti tiekėjų atrankos procesą. Šiame straipsnyje pristatysime tiekėjų vertinimo sistemą, pasiūlysime būdus, kaip ją įsidiegti, pateiksime konkrečių pavyzdžių iš transportavimo srities. Kas tai? Tiekėjų vertinimo sistema (angl. Scorecard) …

Kaip dekarbonizacija paveiks logistikos paslaugas

25.03 2024 Tvari logistika
HRX“ jau daugiau nei 25 metus teikia laikui jautrių dalinių krovinių gabenimo paslaugas. Norint  sėkmingai veikti šioje srityje, svarbu įvertinti naujausias tendencijas, viena iš jų – tvarumas. Kadangi mes savo įmonėje aktyviai diegiame su tvarumu susijusius sprendimus, pasvarstysime, kaip tvarumo reikalavimai paveiks skirtingas logistikos, įskatinant ir laikui jautrias, paslaugas. Skirtingos galimybės ir iššūkiai Apie iššūkius …

5 klaidos, kurias galbūt darote planuodami logistines operacijas

25.03 2024 Žinojimas = Galia
Planavimas logistinėse operacijose užima labai svarbią vietą, o dėl sparčiai besikeičiančios pasiūlos ir paklausos tikrai nėra lengva viską tinkamai padaryti. Apie šią funkciją yra įvairių nuomonių, todėl nenuostabu, kad nemažai įmonių nusprendžia vadovautis „ad-hoc“ metodais, kurie gali lemti klaidas ir nenumatytas išlaidas. Šiame straipsnyje identifikuosime pagrindines logistikos planavimo klaidas bei pateiksime patarimų, kaip jų išvengti. …

Ko šįmet tikėtis iš transporto kainų Europoje?

Praėję metai prekybos ir gamybos įmonėms buvo vieni geriausių. Nepaisant tam tikrų išimčių (pvz., paskutinės mylios logistika, laikui jautrios paslaugos ir t.t.), kainos daugelyje tarptautinės prekybos maršrutų mažėjo. Metų pradžioje kainos buvo šiek tiek pakilusios, tačiau aplinka vis dar palanki. Tikėtina, kad nemaža dalis prekybos ir gamybos įmonių šiuo metu sprendžia klausimą, kiek ilgai ši …