Privatumo ir slapukų politika Skaityti daugiau
Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Transportavimo greičio ir tikslumo era. Kiek kainuoja laiku nepristatytas krovinys?

Pastaruosius dvidešimt metų galime drąsiai vadinti prekių pristatymo terminų mažinimo ir laiku pristatytų krovinių rodiklių didinimo era. Ši transformacija įvyko, nes prekybos ir gamybos įmonės nuolat ieškojo būdų, kaip optimizuoti savo tiekimo grandines,  kaip sukurti didesnę vertę savo klientams ir taip išsiskirti iš konkurentų. Šioje veiklos efektyvumo paieškoje buvo suprasta, kad atsakymas slypi greitose ir tiksliose krovinių transportavimo paslaugose. Tokie klientų reikalavimai paskatino logistikos bendroves ieškoti vis naujų sprendimų, leisiančių krovinius pristatyti greičiau ir tiksliau.

„HRX“ pastebi, kad vis daugiau įmonių renkasi greitesnes ir tikslesnes transportavimo galimybes. Šiame straipsnyje detaliau paanalizuosime, kodėl bendrovėms labai svarbu greitis ir kiek iš tikrųjų kainuoja laiku nepristatytas krovinys.

Greitų ir tikslių transporto paslaugų svarbia
 

Visų pirma, logistikos paslaugos susiję su tiekimo paklausos neapibrėžtumu. Prognozuoti paklausą vis dar yra didelis iššūkis. Taip, rinkoje jau yra įvairių dirbtiniu intelektu valdomų įrankių, kurie palengvina šį darbą, tačiau tikslumo jie dar negarantuoja. Tuščios prekių lentynos įmonėms generuoja nuostolį,  todėl verslas siekia jas užpildyti kuo greičiau. Taigi svarbu garantuoti greitą prekių pristatymą, vos tik gaunamas signalas apie jų trūkumą.

Ilgos  tiekimo grandinės – tai dar vienas iššūkis, nes vėlavimas arba nepilnas užsakymo įvykdymas vienoje etapo dalyje sukuria grandininę reakciją visiems grandinės dalyviams. Dažnai vidurinės ir paskutinės mylios transportavimas sausuma yra ta bendros grandinės dalis, kurią galima lengviausiai prognozuoti. Būtent todėl jos tampa vienu pagrindinių įrankių, gesinant gaisrus, kurie kyla dėl įvairių nenumatytų situacijų.

Įmonės, kurių veikloje dominuoja brangios žaliavos ir prekės, naudoja skubias transportavimo paslaugas, nes taip siekia padidinti savo pelningumą. Kuo greičiau transportuojamos prekės, tuo mažiau reikia įšaldyti lėšų sandėlyje ir tuo patogiau taupyti pinigines lėšas.

Kita priežastis, dėl ko įmonės ieško būdų, kuo tiksliau ir greičiau transportuoti prekes, yra susijusi su noru patenkinti savo klientų poreikius ir taip išsiskirti iš konkurentų. Tyrimai rodo, kad klientams laiku pristatyti, nesugadinti kroviniai teigiamai veikia prekybą vykdančių įmonių prekių ženklo reputaciją ir didina galimybę, kad klientas paslaugomis naudosis dar kartą.  Tad įmonės, galinčios užtikrinti lanksčias krovinio pristatymo sąlygas, yra daug pranašesnės, lyginant su tomis, kurios to nedaro. 

Kokias papildomas išlaidas generuoja laiku nepristatytas arba ilgai kelyje užsibuvęs krovinys? Į ką atkreipti dėmesį, renkantis logistikos partnerį?
 

Vis dar pasitaiko situacijų, kai krovinio siuntėjai, vertindami paslaugų teikėjus, apžvelgia tik vieną aspektą – kainą, tačiau neanalizuoja kitų parametrų. Išvardinsime keletą papildomų duomenų,  kuriuos naudinga įvertinti, renkantis transporto įmonę.

Vienas paprasčiausių metodų – įvertinti bendrą transporto paslaugų kainą: susiskaičiuoti, kiek kainuoja kiekviena diena, kol krovinys yra kelyje, ir pridėti pervežimo kaštus. Jeigu krovinio vertė yra 1 mln. Eur, tuomet viena diena kelyje jums kainuoja apie 165 Eur (1000000*6%/365). Pateiksime pavyzdį, kaip galėtumėte tai pritaikyti praktikoje. Jeigu randate paslaugų teikėją, kuris gali pristatyti prekę viena diena greičiau, tačiau jų pasiūlymas yra 140 Eur brangesnis, lyginant su teikėju, kuris tai padarys lėčiau, jums naudingiau samdyti brangesnį paslaugų teikėją.

Greitesnis žaliavų judėjimas taip pat didina apyvartumą. Įmonės, kurios greičiau atsiveža žaliavas ir pristato prekes klientams, daugiau parduoda ir didina savo apyvartą bei pelną. Šis rodiklis labai svarbus ekonominio pakilimo laikais ir ypač įmonėms, kurių produkcija yra paklausi. Analizuodami  transporto pasiūlymus, įvertinkite, kokį kiekį krovinių pristatytumėte veždami įprastai ir kiek, jei pagreitintumėte šį procesą. Tuomet įvertinkite, kokią maržos dalį uždirbtumėte papildomai, jeigu ji didesnė nei brangesnio transporto galimybė, kurią mokėtumėte pristatant krovinius greičiau. Vadinasi, jums ši galimybė yra naudinga.

Krovinių vėlavimas yra dar vienas aspektas, kurį sunku tinkamai įvertinti. Vėlavimas gali generuoti nuostolį, numatytą sutartyje, jei nesilaikoma jos sąlygų, arba dėl dažno krovinių vėlavimo galite prarasti klientą. Kita vertus, jeigu jūs neturėsite galimybės greičiau pristatyti krovinius, o jūsų konkurentai tai garantuos, jūsų bendrovei bus sunku susirasti arba išlaikyti klientus.

Apibendrinant galima pasakyti, kad greitas krovinių gabenimas kuria vis didesnę vertę, prekybą vykdančioms įmonėms. Tikėtina, kad situacija ir ateityje tokioms įmonėms bus palanki, nes šiuolaikinis pirkėjas yra įpratęs prekes gauti greitai. „HRX“ gali padėti per 24-72 valandas nuo užsakymo pateikimo pasiekti jūsų klientus Baltijos šalyse, Suomijoje, Švedijoje, Danijoje ir Lenkijoje. Šiomis kryptimis transportuojame pavojingus, greitai gendančius, jautrius krovinius bei nestandartinių matmenų siuntas. Susisiekite su mumis ir mes atsiųsime jums labiausiai tinkantį pasiūlymą.

Susisiekti su „HRX“ pardavimų komanda.

Kitos naujienos:

„Vestas“ – tvarumo keliu žengiančios įmonės pavyzdys

25.07 2024 Tvarumas
Pristatome dar vieną prekės ženklą, kuris visuomet atsiduria tvarių kompanijų reitingų viršūnėse. Žvelgdami į tvarių energijos šaltinių lyderius, nusprendėme paanalizuoti kompaniją „Vestas“. Ši bendrovė, veikianti vėjo energijos sektoriuje, yra tvarumo simbolis, įgyvendinanti inovacijas ir siekianti maksimaliai sumažinti poveikį aplinkai. Šios bendrovės patirtis gali būti puikus pavyzdys tiek energetikos, tiek kitų sektorių įmonėms, siekiančioms tvarumo. „Vestas“ …

Norite įgyti konkurencinį pranašumą? Pagalvokite apie į klientą orientuotos tiekimo grandinės strategiją

25.07 2024 Žinojimas = Galia
Neseniai, kalbėdami apie efektyvias tiekimo grandines, svarstydavome, kaip sumažinti kainas, kad prekes klientams pristatytume pigiau. Stiprėjant konkurencinei aplinkai, vis daugiau kompanijų pradeda suprasti, kad geriausias būdas pritraukti klientų – kurti į vartotojų poreikių patenkinimą orientuotas tiekimo grandinės strategijas. Straipsnyje detaliai analizuosime, kodėl ši strategija svarbi, aptarsime pagrindinius iššūkius, su kuriais ją diegdamosi susiduria kompanijos, pasidalinsime …

„RadioShack“ nesėkmė : tiekimo grandinės klaidos

25.07 2024 Žinojimas = Galia
„RadioShack“ kadaise buvo elektronikos mažmeninės prekybos Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) sinonimas, tačiau įstabų pakilimą keitė dramatiškas nuosmukis. Klestėjimo viršūnėje bendrovė buvo žinoma dėl plataus elektronikos produktų asortimento ir technologijas išmanančių darbuotojų, aptarnaujančių tiek mėgėjus, tiek išprususius vartotojus, pasiekimų. Tačiau „RadioShack“ nesugebėjo prisitaikyti prie besikeičiančios rinkos ir vartotojų pageidavimų, padarė reikšmingų tiekimo grandinės klaidų, visa tai …

Vienas iš tvarių prekės ženklų lyderių: „Brambles“ pavyzdys

02.07 2024 Tvari logistika
Ieškojome tvarių logistikos kompanijų, kurių sėkmės pavyzdžiu galėtume pasidalinti, ir radome. Iš karto norime informuoti, kad tai ne įprasta logistikos kompanija, nes ši bendrovė užsiima  palečių ir kitų gabenime reikalingų daiktų, kurie gali būti naudojami pakartotinai, gamyba ir nuoma, o jos veikla yra paremta dalijimosi tarp skirtingų įmonių principais. Nors šios bendrovės veikla yra nutolusi …

Žymiausi bankrotai: „Blockbuster“ kelias į užmarštį

02.07 2024 Žinojimas = Galia
„Blockbuster“, didžiausias vaizdajuosčių nuomos paslaugų prekinis ženklas pasaulyje, buvo neatsiejama namų kino industrijos dalis. Tiesa, Lietuvoje mes šios kompanijos neturėjome, mūsų šalyje identišką veiklą vykdė kitos įmonės. Šiame straipsnyje nagrinėsime „Blockbuster“ kompanijos istoriją ir jos žlugimo priežastis, daugiausiai dėmesio skiriant tiekimo grandinės klaidoms, dėl kurių ji ir tapo pažeidžiama. „Blockbuster“ aukso amžius „Blockbuster“ kelionė prasidėjo …

Sparčiai besikeičianti verslo aplinka verčia įmones apdairiai rinktis logistikos partnerius

02.07 2024 Lėšų taupymas
Pastaruoju metu prekybos ir gamybos organizacijos patiria daugybę pokyčių, kurių, pasak ekspertų, artimiausią dešimtmetį tik daugės. „McKinsey“ atlikta studija „Organizacijų būklė 2023 metais” atskleidžia dešimt esminių pokyčių, kurie keičia dabartinę įmonių aplinką. Norint klestėti šių pokyčių metu, labai svarbu įgyvendinti verslo lankstumo ir atsparumo strategijas. Šios strategijos taip pat turi atsispindėti ir logistikos partnerių atrankos …