Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Norite įgyti konkurencinį pranašumą? Pagalvokite apie į klientą orientuotos tiekimo grandinės strategiją

Neseniai, kalbėdami apie efektyvias tiekimo grandines, svarstydavome, kaip sumažinti kainas, kad prekes klientams pristatytume pigiau. Stiprėjant konkurencinei aplinkai, vis daugiau kompanijų pradeda suprasti, kad geriausias būdas pritraukti klientų – kurti į vartotojų poreikių patenkinimą orientuotas tiekimo grandinės strategijas. Straipsnyje detaliai analizuosime, kodėl ši strategija svarbi, aptarsime pagrindinius iššūkius, su kuriais ją diegdamosi susiduria kompanijos, pasidalinsime keletu patarimų, kaip palengvinti šį procesą.

Į klientą orientuotos tiekimo grandinės samprata

Šios strategijos išskirtinumas – klientų norų prioretizavimas. Skirtingai nuo tradicinių tiekimo grandinių, kuriose pirmenybė teikiama efektyvumui ir sąnaudų mažinimui, į klientą orientuotos tiekimo grandinės daugiausia dėmesio skiria vertės klientui kūrimui. Tai reiškia, kad gamybos, tiekimo, platinimo ir rinkodaros strategijos priderinamos prie konkrečiai tikslinei auditorijai skirtų vertės pasiūlymų kūrimo ir atlikimo.

 Pagrindinei šios strategijos ypatumai:

  1. Greitas reagavimas. Sparčiai prisitaikyti prie besikeičiančių klientų poreikių.
  2. Lankstumas. Gebėjimas pritaikyti produktus konkretiems klientų poreikiams.
  3. Bendradarbiavimas/Refleksija. Kooperacija su tiekėjais, platintojais ir klientais, siekiant bendro vertės kūrimo.

Pritaikiusios šiuos strategijos bruožus, įmonės gali užtikrinti, kad jų tiekimo grandinės būtų ne tik veiksmingos, bet ir galinčios padidinti klientų pasitenkinimą bei lojalumą.

Į klientą orientuotos tiekimo grandinės svarba

„Gartner“ atliktas tyrimas rodo, kad net 83% tiekimo grandinės vadovų darbotvarkėje pirmuoju numeriu įrašyta klientų pirkimo patirties gerinimas. Šiam tikslui pasiekti privalu peržiūrėti tradicines tiekimo grandines ir sukurti naujas, orientuotas į klientą. Įmonės yra raginamos atlikti šiuos pokyčius, kadangi taip galima:

  • Padidinti lojalumą. Tiekimo grandinės, kurios gali greitai reaguoti į klientų poreikius ir laiku pateikti aukštos kokybės produktus, skatina teigiamą klientų patirtį. Patenkinti klientai dažniau tampa nuolatiniais pirkėjais.
  • Gerinti prekės ženklo įvaizdį.  Įmonės, žinomos dėl savo požiūrio į klientą, dažnai turi geresnę prekės ženklo reputaciją. Bendrovės, kurios nuolat tenkina klientų lūkesčius, laikomos patikimomis, o tai gali žymiai padidinti jų poziciją rinkoje.
  • Konkurencinis pranašumas. Pasaulinėje rinkoje, kur konkurencija yra didžiulė, į vartotoją orientuota tiekimo grandinė gali būti pagrindinis privalumas. Įmonės, kurios gali greitai prisitaikyti prie rinkos pokyčių ir klientų pageidavimų, turi geresnes sąlygas užimti rinkos dalį ir aplenkti konkurentus.

Kaip kurti į klientą orientuotą tiekimo grandinės strategiją?

Į klientą orientuotos strategijos sukūrimas – sudėtingas procesas, apimantis visus organizacinius ir tiekimo procesus. Įvardinsime keletą pagrindinių aspektų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį, siekiant pradėti šią kelionę.

Padalinių veiklos sugretinimas

Pirmas žingsnis. Organizacijai nusprendus diegtis šią iniciatyvą, privalu ją suderinti su visais padaliniais ir kitais vertės grandinės dalyviais. Suderinti būsimą pokytį reikėtų ne tik žodžiu, tačiau derėtų sukurti procesus, kurie padės užtikrinti šios strategijos įgyvendinimą. Grandinėje turi atsirasti saugikliai, kurie garantuotų prisitaikymą prie besikeičiančių klientų poreikių: tai galėtų būti apklausos, rinkos analizė. Rekomenduojama įsidiegti bendrą tiekimo grandinės, gamybos ir pardavimų padalinių susitikimų formatą, kurio metu  būtų analizuojamos konkrečios su klientais susijusios situacijos. Vertindami padalinių veiklą, ypatingą dėmesį skirkite klaidų eliminavimui, motyvuokite už tas veikas, kurios kuria vertę klientams.

Vertės kūrimas klientui

Proaktyvių tarpusavio santykių tarp tiekimo grandinės dalyvių skatinimas turi užimti ypatingą vietą organizacijoje, kuri yra orientuota į klientą. Vadinasi, kiekviena operacija tiekimo grandinėje turi kurti pridėtinę vertę klientui: prekės, kurios yra tiekiamos klientams, turi būti pristatomos laiku, nesugadintos, jiems patogiu pirkimo kanalu. Kad tai taptų realybe, privalu valdyti santykius su tiekėjais. Svarbu, kad jums  ir jūsų klientams priimtinos sąlygos būtų tiek pat aktualios ir pasirinktiems tiekėjams.

Lanksčių tiekimo grandinės praktikų įgyvendinimas

Kuriant aptartą strategiją, svarbu supaprastinti ir standartizuoti procesus, kurie būtų nukreipti į vertės klientams kūrimą. Siekiantiems šių tikslų rekomenduojame pasidomėti moderniomis tiekimo grandinės valdymo praktikomis: „Agile Supply Chain Practices“ , „Lean“ ir „Lean Six Sigma“. Šiose praktikose rasite naudingų procesų, kuriais vadovaudamiesi lengviau įgyvendinsite savo sumanymus.

Išvados

Apibendrinant galima akcentuoti, kad į klientą orientuotos tiekimo grandinės svarba ateityje tiks augs. Suteikdamos pirmenybę klientų poreikiams, įmonės gali padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir uždirbti daugiau pelno. Konkurencinei aplinkai ir toliau besivystant, norint išlikti konkurencingam ir pasiekti ilgalaikį augimą, investavimas į šią strategiją gali tapti vieninteliu keliu, norint laimėti konkurencinę kovą. Kuriant šią strategiją, kiekvienas tiekimo grandinės dalyvio įnašas yra svarbus, ne išimtis ir logistika. Jeigu jūs šiuo metu ieškote transporto partnerio, kurio strateginis tikslas yra kurti išskirtinius transporto sprendimus savo klientams, kviečiame susisiekti su mumis. Tai padaryti galite paspaudę nuorodą ir užpildę kontaktų formą.

Susisiekti su „HRX“ pardavimų komanda.

Kitos naujienos:

Tvarus transportas: ne tik ekologiškas kuras, bet ir įmonės organizacinė struktūra

26.09 2024 Tvari logistika
Šiandien tvarumas yra viena iš pagrindinių temų, keliamų ne tik transporto srityje, bet ir daugelyje kitų pramonės šakų. Pastebima, kad logistikoje, kalbant apie tvarumą, dažniausiai akcentuojama anglies dvideginio emisijų taupymas, mažiau taršių degalų naudojimas, efektyvesni maršrutų planavimo algoritmai, ekologiškas vairavimas bei kitos su degalų taupymu susijusios temos. Sutinkame, tai svarbu, tačiau tvarios įmonės pagrindas – …

„Revlon“ veiklos ir tiekimo grandinės iššūkių analizė: pamokos grožio industrijai

26.09 2024 Žinojimas = Galia
Tęsiame straipsnių ciklą apie pasaulį sudrebinusių žinomų kompanijų bankrotus, kurie iš dalies yra susiję su klaidomis tiekimo grandinėje. Šiandien norime pristatyti vieną iš naujausių atvejų – kompanijos „Revlon“ istoriją. Tai žinomas, keletą dešimtmečių veikiantis grožio ir kosmetikos pramonės prekės ženklas. Tačiau, kaip ir daugelis pasaulinių kompanijų, „Revlon“ susidūrė su veiklos ir tiekimo grandinės strategijos problemomis, …

Kaip sumažinti logistikos išlaidas, bet neprarasti paslaugų kokybės?

Logistika yra gyvybiškai svarbi bet kurios įmonės veiklos dalis. Efektyvus prekių pervežimas, atsargų valdymas ir tinkamos paslaugos užtikrinimas gali padėti įmonei išlikti konkurencingai ir patenkinti savo klientų lūkesčius. Tačiau dažnai pasitaiko, kad, siekdamos sutaupyti, prekybos ir gamybos įmonės taupo logistikos sąskaita, taip ilgainiui nukenčia paslaugų kokybė. Tad kyla klausimas, ar įmanoma sutaupyti logistikos lėšas, neprarandant …

Kuriate tvarią organizaciją? Štai į ką reikia atkreipti ypatingą dėmesį

28.08 2024 Tvarumas
Šiuolaikinėje verslo aplinkoje tvarumas tampa neatsiejama organizacijos sėkmės dalimi. Įmonės, siekiančios išlaikyti ilgalaikį konkurencingumą, privalo atkreipti dėmesį į įvairius tvarumo aspektus. Šiame straipsnyje aptarsime svarbiausias sritis, į kurias būtina atsižvelgti, siekiant vadintis tvaria organizacija, taip pat pateiksime realių pavyzdžių, kokius sprendimus tvarumo kelyje priėmė „HRX“ . Mažiau pakuočių ir popieriaus Viena iš svarbiausių tvarumo iniciatyvų, …

Kada klaidingas transporto kompanijos pasirinkimas gali kainuoti labai brangiai

28.08 2024 Žinojimas = Galia
Tinkamas transporto kompanijos pasirinkimas – svarbus žingsnis, nes gali turėti didelę reikšmę įmonės veiklai bei finansams. Deja, daugelis bendrovių, nepaisant visko, dažnai renkasi pigesnį variantą arba nepakankamai įvertina potencialų partnerį. Šiame straipsnyje aptarsime tris atvejus, kurių, rinkdamiesi transporto partnerius,  krovinio užsakovai neįvertina, taip pat pasidalinsime tikromis istorijomis, patvirtinančiomis šių situaciją aktualumą. Žala reputacijai Kalbėdami apie …

Kaip atsirinkti kokybišką transporto partnerį: svarbiausi kriterijai

Transporto partnerio pasirinkimas yra vienas svarbiausių sprendimų, kurį turi priimti kiekvienas verslas. Šis pasirinkimas ypač reikšmingas toms įmonėms, kurių tiekimo grandinė veikia „Just in time“ principu arba greitas ir kokybiškas prekių pristatymas yra vienas iš jų konkurencinių pranašumų. Tinkamai pasirinktas transporto partneris gali ne tik užtikrinti stabilų prekių judėjimą, bet ir padeda išvengti įvairių nesklandumų …