Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Kuo svarbios „Time critical“ transporto paslaugos vaistų ir kosmetikos pramonėje

27.06 2023 Time Critical

„HRX“ daugiau kaip 20 metų teikia „Time critical“ (liet. laikui jautrias) transportavimo paslaugas. Jas suteikiame kokybiškai ir pasiekiame vieną aukščiausių pasitenkinimo rodiklių rinkoje. Šios paslaugos tampa kritiškai svarbios, vežant visų rūšių prekes, nes taip sukuriama pridėtinė vertė  klientams. Tačiau yra atskiros prekių grupės, kurias transportuoti be „Time critical“ paslaugų būtų neįmanoma.

Anksčiau savo straipsniuose aptarėme šių paslaugų įtaką ekstremalių situacijų metu, automobilių pramonėje, o šiandien aptarsime jų svarbą medicinos bei kosmetikos sektoriams.

Kuo ypatingas medicinos ir kosmetikos pramonės prekių transportavimas?
 

Kosmetikos, o ypač medicinos, pramonėje naudojamos žaliavos ir pagaminti produktai yra labai brangūs. Transportuoti tokias prekes, kurių net mažas kiekis gali kainuoti kelis šimtus tūkstančių, o kartais ir milijoną ar net daugiau eurų – nemažas iššūkis. Kai transportuojami didelės vertės kroviniai, klaidos kaina būna labai didelė.

Šios prekių grupės kroviniai yra ypatingai jautrūs ne tik vibracijai, bet ir daugeliui kitų aplinkos veiksnių. Transportuojant šiuos produktus, svarbiausia saugi transporto priemonė ir profesionalus vairuotojų bei operacinių vadybininkų darbas.

Pristatymo greitis – dar viena būtina sąlyga tokių krovinių transportavimui. Dažniausiai juos  reikia pristatyti per 24-72 valandas, kadangi ilgesnio tranzito metu prekės gali prarasti savo savybes ir nebetikti vartojimui.

Gabenant vaistus ir kosmetiką, taip pat svarbu užtikrinti pastovią temperatūrą. Dažniausiai gaminiai vežami 20-25 laipsnių šaltyje, bet yra produktų, kuriems transportuoti būtina net 100 laipsnių šalčio temperatūra.

Į ką būtina atkreipti dėmesį transportuojant tokias žaliavas ir gaminius?
 

Kadangi tai brangūs, jautrūs ir pastovaus temperatūrinio režimo reikalaujantys kroviniai, transportuojant juos svarbu:

Tinkamai parinkta pakuotė. Lengvai dūžtantiems kroviniams, o transporto metu neįmanoma pašalinti visų aplinkos veiksnių, būtina tinkamai parinkti pakuotę. Pakuotė turi būti  patvari, tinkamai sutvirtinta, taip pat būtini reikiami šaldymo įrenginiai (jeigu jų reikia).

Transportavimo greitis. Transporto bendrovės, dirbančios su tokiais kroviniais, supranta, kad greitis yra lemiamas veiksnys. Todėl, siekiant išvengti klaidų, rekomenduojama nuolat akcentuoti pristatymo laikus, juos būtina nurodyti užsakymuose ir važtos dokumentuose.

Sprendimų matomumas. Transportuojant tokius krovinius, rekomenduojama naudoti temperatūros, vibracijų ir vietos nustatymo daviklius. Netikėtai sugadinus krovinį, bus galima išsiaiškinti, kur įvyko klaida ir kas už tai atsakingas.

Tinkamai paruošti dokumentai. Tai ypač aktualu kroviniams, kurie vežami iš trečiųjų šalių arba eksportuojami į trečiąsias šalis. Iš anksto paruošus ir nusiuntus dokumentus patikrinti deklarantams, išvengiama klaidų ir taupomas laikas, jeigu tektų dokumentus tikslinti tada, kai krovinys pasiektų muitinę.

Darbuotojų mokymai. Dažniausiai klaidų pasitaiko tuomet, kai ir krovinio siuntėjo, ir vežėjo atstovai nepastebi tam tikrų detalių užsakymo metu. Siekdamos sumažinti klaidų skaičių, prekybinės ir gamybinės įmonės turėtų investuoti į darbuotojų mokymus, susijusius su GMP, RVASVT, tvirtinimo, importo ir eksporto dokumentacijos reikalavimais, taip pat ir su bendrosiomis logistikos žiniomis.

Alternatyvūs rizikos valdymo planai. Net idealiai veikiantys ir patikrinti procesai negarantuoja, kad bus išvengta klaidų, kadangi logistikoje atsitinka daug sunkiai prognozuojamų įvykių. Todėl rekomenduojama visuomet pasiruošti atsarginį planą, kaip elgtis, jeigu vežėjas laiku nepaims krovinio. Susikurkite komunikacijos procesus, kurie padėtų greitai identifikuoti įvairias nenumatytas situacijas ir tinkamai į jas reaguoti.

Atida ir kruopštumas, atsirenkant transporto kompanijas. Rinkdamiesi transporto paslaugų įmonę, visuomet įsitikinkite, ar jie galės išpildyti minėtus reikalavimus, ar organizacijos vairuotojai ir operacinis kolektyvas yra tinkamai apmokyti pervežti tokius krovinius. Taip pat  išsiaiškinkite, ar įmonė yra finansiškai stabili, ar turi pakankamo dydžio draudimą, kad, atsitikus nelaimei, galėtumėte jaustis saugūs.

Apibendrinant svarbu paminėti, kad, gabenant tokius krovinius, svarbu skirti papildomo dėmesio kooperacijai tarp prekybos, gamybos, logistikos padalinių ir logistikos paslaugas teikiančių įmonių. Tik taip galima sumažinti klaidų tikimybę. Jeigu jūs šiuo metu ieškote profesionalios transporto įmonės, kuri specializuojasi skubių krovinių pervežime, kviečiame išbandyti mūsų paslaugas. Krovinius į Estiją, Suomiją, Švediją, Daniją ir Lenkiją pristatome per 24-72 valandas, turime patirties gabenant jautrius bei pavojingus krovinius. Susisiekti su mumis galite paspaudę nuorodą žemiau ir užpildę kontaktų formą.

Susisiekti su HRX pardavimų komanda

Kitos naujienos:

Baltijos šalių logistika: vienas regionas, trys skirtingos realijos

Baltijos šalys dažnai pristatomos kaip vienas logistikos regionas, tačiau naujausi 2024-2025 m. duomenys rodo vis labiau ryškėjančius skirtumus. Lietuva išlaiko lyderystę kelių ir jūrų transporte, Latvija patiria struktūrinius iššūkius, o Estija orientuojasi į ilgalaikes investicijas ir infrastruktūros modernizaciją. Šie pokyčiai formuoja naują Baltijos transporto pusiausvyrą, kurioje Lietuva tampa pagrindiniu regiono logistikos centru. Kelių transportas: Lietuva …

Elektromobiliai sunkiojoje logistikoje: realybė ar neišvengiama transformacija Lietuvoje?

28.10 2025 Tvarumas
Sunkusis transportas sudaro reikšmingą dalį ES kelių transporto CO2 emisijų – daugiau nei ketvirtadalį.  Atsižvelgiant į Europos žaliojo kurso tikslus, iki 2030 m. net 30 proc. naujų sunkvežimių turės būti nulinės emisijos. Vis daugiau Europos miestų apriboja dyzelinių transporto priemonių eismą, o kelio mokesčiai ir CO₂ emisijų prekyba tampa papildomu spaudimu logistikos sektoriui. Tačiau ar …

Rudens logistikos pikas: kodėl planavimas yra kritiškai svarbus

14.10 2025 Žinojimas = Galia
Rugsėjo-gruodžio mėnesiais logistika pasiekia didžiausią apkrovą. Šiuo periodu staigiai išauga e. komercijos užsakymų skaičius, mažmeninės prekybos tinklai pildo sandėlius šventinei prekybai, o gamybos įmonės kaupia žaliavas ir prekes sandėliuose. Baltijos ir Skandinavijos regione šis sezoninis šuolis itin ryškus – rudens piko metu krovinių srautai vidutiniškai padidėja apie trečdalį. Šis laikotarpis verslui tampa logistikos efektyvumo testu. …

Kokybė logistikoje: kas tai ir kodėl svarbi klientui?

01.10 2025 HRX kokybė
Kiekvienas logistikos paslaugų užsakovas tikisi, kad jo krovinys bus pristatytas laiku, saugiai ir be nesklandumų. Tam, kad šie lūkesčiai būtų pateisinti, logistikos įmonė turi užtikrinti aukštą paslaugų kokybę. Paslaugų kokybė logistikoje apima ne tik greitą prekių pervežimą, bet ir visą spektrą veiksnių, lemiančių teigiamą kliento patirtį.  Logistikos kokybė – tai logistikos paslaugų gebėjimas nuosekliai pateisinti …

Duomenų analitika kaip paslauga: logistikos sektoriaus transformacija

24.09 2025 Žinojimas = Galia
Šiuolaikinė logistika išgyvena struktūrinę transformaciją – iš tradicinės transporto ir sandėliavimo paslaugos ji tampa duomenimis grįsta verslo sprendimų platforma. Pastaraisiais metais itin sparčiai plinta modelis „Analytics as a Service“ (AaaS), kai logistikos partneriai klientams ne tik perveža krovinius, bet ir teikia duomenų analitikos įrankius. Trendai, kurie keičia žaidimo taisykles Prognozinė analitika (predictive analytics) Ne tik …

HRX žengia į elektrifikacijos etapą: nuo lengvųjų automobilių iki vilkikų

16.09 2025 HRX kokybė
HRX kryptingai įgyvendina savo tvarumo strategiją. Įmonės parke jau įsitvirtino lengvieji elektromobiliai, tapę kasdienio darbo dalimi. Nuo 2025 m. pradėti naudoti ir elektriniai mikroautobusai, kurie aptarnauja siuntų srautus trumpuose maršrutuose. Šiandien žengiame dar vieną žingsnį – pradėjome elektrinių vilkikų testavimą. Vertiname jų efektyvumą realiomis sąlygomis: energijos sąnaudas, įveikiamus atstumus, įkrovimo infrastruktūros prieinamumą bei eksploatacinius kaštus. …