Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Kuo svarbios „Time critical“ transporto paslaugos vaistų ir kosmetikos pramonėje

27.06 2023 Time Critical

„HRX“ daugiau kaip 20 metų teikia „Time critical“ (liet. laikui jautrias) transportavimo paslaugas. Jas suteikiame kokybiškai ir pasiekiame vieną aukščiausių pasitenkinimo rodiklių rinkoje. Šios paslaugos tampa kritiškai svarbios, vežant visų rūšių prekes, nes taip sukuriama pridėtinė vertė  klientams. Tačiau yra atskiros prekių grupės, kurias transportuoti be „Time critical“ paslaugų būtų neįmanoma.

Anksčiau savo straipsniuose aptarėme šių paslaugų įtaką ekstremalių situacijų metu, automobilių pramonėje, o šiandien aptarsime jų svarbą medicinos bei kosmetikos sektoriams.

Kuo ypatingas medicinos ir kosmetikos pramonės prekių transportavimas?
 

Kosmetikos, o ypač medicinos, pramonėje naudojamos žaliavos ir pagaminti produktai yra labai brangūs. Transportuoti tokias prekes, kurių net mažas kiekis gali kainuoti kelis šimtus tūkstančių, o kartais ir milijoną ar net daugiau eurų – nemažas iššūkis. Kai transportuojami didelės vertės kroviniai, klaidos kaina būna labai didelė.

Šios prekių grupės kroviniai yra ypatingai jautrūs ne tik vibracijai, bet ir daugeliui kitų aplinkos veiksnių. Transportuojant šiuos produktus, svarbiausia saugi transporto priemonė ir profesionalus vairuotojų bei operacinių vadybininkų darbas.

Pristatymo greitis – dar viena būtina sąlyga tokių krovinių transportavimui. Dažniausiai juos  reikia pristatyti per 24-72 valandas, kadangi ilgesnio tranzito metu prekės gali prarasti savo savybes ir nebetikti vartojimui.

Gabenant vaistus ir kosmetiką, taip pat svarbu užtikrinti pastovią temperatūrą. Dažniausiai gaminiai vežami 20-25 laipsnių šaltyje, bet yra produktų, kuriems transportuoti būtina net 100 laipsnių šalčio temperatūra.

Į ką būtina atkreipti dėmesį transportuojant tokias žaliavas ir gaminius?
 

Kadangi tai brangūs, jautrūs ir pastovaus temperatūrinio režimo reikalaujantys kroviniai, transportuojant juos svarbu:

Tinkamai parinkta pakuotė. Lengvai dūžtantiems kroviniams, o transporto metu neįmanoma pašalinti visų aplinkos veiksnių, būtina tinkamai parinkti pakuotę. Pakuotė turi būti  patvari, tinkamai sutvirtinta, taip pat būtini reikiami šaldymo įrenginiai (jeigu jų reikia).

Transportavimo greitis. Transporto bendrovės, dirbančios su tokiais kroviniais, supranta, kad greitis yra lemiamas veiksnys. Todėl, siekiant išvengti klaidų, rekomenduojama nuolat akcentuoti pristatymo laikus, juos būtina nurodyti užsakymuose ir važtos dokumentuose.

Sprendimų matomumas. Transportuojant tokius krovinius, rekomenduojama naudoti temperatūros, vibracijų ir vietos nustatymo daviklius. Netikėtai sugadinus krovinį, bus galima išsiaiškinti, kur įvyko klaida ir kas už tai atsakingas.

Tinkamai paruošti dokumentai. Tai ypač aktualu kroviniams, kurie vežami iš trečiųjų šalių arba eksportuojami į trečiąsias šalis. Iš anksto paruošus ir nusiuntus dokumentus patikrinti deklarantams, išvengiama klaidų ir taupomas laikas, jeigu tektų dokumentus tikslinti tada, kai krovinys pasiektų muitinę.

Darbuotojų mokymai. Dažniausiai klaidų pasitaiko tuomet, kai ir krovinio siuntėjo, ir vežėjo atstovai nepastebi tam tikrų detalių užsakymo metu. Siekdamos sumažinti klaidų skaičių, prekybinės ir gamybinės įmonės turėtų investuoti į darbuotojų mokymus, susijusius su GMP, RVASVT, tvirtinimo, importo ir eksporto dokumentacijos reikalavimais, taip pat ir su bendrosiomis logistikos žiniomis.

Alternatyvūs rizikos valdymo planai. Net idealiai veikiantys ir patikrinti procesai negarantuoja, kad bus išvengta klaidų, kadangi logistikoje atsitinka daug sunkiai prognozuojamų įvykių. Todėl rekomenduojama visuomet pasiruošti atsarginį planą, kaip elgtis, jeigu vežėjas laiku nepaims krovinio. Susikurkite komunikacijos procesus, kurie padėtų greitai identifikuoti įvairias nenumatytas situacijas ir tinkamai į jas reaguoti.

Atida ir kruopštumas, atsirenkant transporto kompanijas. Rinkdamiesi transporto paslaugų įmonę, visuomet įsitikinkite, ar jie galės išpildyti minėtus reikalavimus, ar organizacijos vairuotojai ir operacinis kolektyvas yra tinkamai apmokyti pervežti tokius krovinius. Taip pat  išsiaiškinkite, ar įmonė yra finansiškai stabili, ar turi pakankamo dydžio draudimą, kad, atsitikus nelaimei, galėtumėte jaustis saugūs.

Apibendrinant svarbu paminėti, kad, gabenant tokius krovinius, svarbu skirti papildomo dėmesio kooperacijai tarp prekybos, gamybos, logistikos padalinių ir logistikos paslaugas teikiančių įmonių. Tik taip galima sumažinti klaidų tikimybę. Jeigu jūs šiuo metu ieškote profesionalios transporto įmonės, kuri specializuojasi skubių krovinių pervežime, kviečiame išbandyti mūsų paslaugas. Krovinius į Estiją, Suomiją, Švediją, Daniją ir Lenkiją pristatome per 24-72 valandas, turime patirties gabenant jautrius bei pavojingus krovinius. Susisiekti su mumis galite paspaudę nuorodą žemiau ir užpildę kontaktų formą.

Susisiekti su HRX pardavimų komanda

Kitos naujienos:

Elektromobiliai logistikoje: tvarus sprendimas ar dar viena mada?

08.07 2025 Tvarumas
Elektromobiliai sunkvežimių sektoriuje ilgai buvo laikomi nišine inovacija. Tačiau Europos Sąjungos klimato politika jau nepalieka pasirinkimo – transporto sektorius turi mažinti emisijas. Ar elektriniai vilkikai jau šiandien gali tapti ekonomišku sprendimu logistikos įmonėms? Kur šiandien realiai yra riba tarp tvarumo ir rinkodaros deklaracijų? ES spaudimas stiprėja: skaičiuoti CO₂ tampa privalu Pagal naujausius ES reikalavimus, sunkvežimių …

„Pristatyta“ dar nereiškia „gauta“: kas stringa paskutinėje mylioje?

30.06 2025 Paskutinė mylia
Logistikos sistema rodo, kad siunta pristatyta. Kurjeris pažymėjo, maršrutas užbaigtas, visi žingsniai atlikti. Tačiau klientas sako priešingai – siuntos nėra. Šis scenarijus dažnas ne dėl technologinių spragų, o dėl nesutampančių praktikų ir lūkesčių, ypač paskutinėje logistikos grandies atkarpoje. Tai vieta, kur iš pažiūros smulki komunikacijos detalė gali nulemti, ar klientas liks patenkintas, ar pateiks pretenziją. …

Vasara: atostogų metas ar iššūkių laikas?

26.06 2025 Žinojimas = Galia
Vasara – ne vien atostogų džiaugsmai, bet ir rimtų iššūkių metas. Tyrimai rodo, kad net 8 iš 10 darbuotojų vasarą turi pavaduoti atostogaujančius kolegas, o dėl pavadavimo jų darbo krūvis padidėja 26–50%. Paradoksalu, bet logistikoje šiltasis sezonas kartais karštesnis ne tik dėl oro, bet ir dėl darbų tempo – juk klientų poreikiai niekur nedingsta. Pavadavimas …

5 sprendimai, padedantys sumažinti siuntų vėlavimus

21.05 2025 Žinojimas = Galia
Siuntų vėlavimai – viena dažniausių klientų nepasitenkinimo priežasčių, o verslui – papildomos sąnaudos, reputacijos rizika ir sutrikusi veiklos grandinė. Nors dalis veiksnių (kaip orai ar transporto trikdžiai) yra nekontroliuojami, daug siuntų uždelsimų įvyksta dėl netikslių duomenų, neparuoštos pakuotės ar netinkamo pristatymo tipo pasirinkimo. Šiame straipsnyje apžvelgiame penkis praktinius sprendimus, padedančius įmonėms sumažinti siuntų vėlavimo riziką: …

Logistika: prekės ženklo reputacijos variklis ar trukdis?

15.05 2025 Žinojimas = Galia
Šiuolaikinėje rinkoje, kur konkurencija dėl klientų dėmesio milžiniška, prekės ženklo reputacija yra neįkainojamas turtas. Dažnai ją lemia ne tik pats produktas ar paslauga, bet ir tai, kaip efektyviai ir patikimai klientą pasiekia užsakytos prekės. Logistika – pristatymo greitis, punktualumas, informavimas – tapo svarbiu prekės ženklo sėkmės veiksniu. Ką klientai įsimena labiau: žaibišką pristatymą ar vėluojantį …

Ar jūsų logistikos strategija pasiruošusi sezono pikams?

30.04 2025 Žinojimas = Galia
Šventiniai laikotarpiai ir didieji išpardavimai dažnai tampa didžiausiu išbandymu įmonių tiekimo grandinėms. Vos per kelias savaites užsakymų srautai gali išaugti kelis kartus, o net menkiausia spraga logistikoje gali brangiai kainuoti – nuo vėluojančių pristatymų iki prarastų pajamų ir klientų pasitikėjimo. Ar jūsų logistikos strategija pasiruošusi šioms piko bangoms? Toliau aptarsime, kaip tinkamai pasirengti, su kokiais …